«آینه جم»؛ سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: مشکلی که گریبانگیر دولت شده مظلومیت رسانه‌ای دولت در سطح استان و کشور است و در حالی که پروژه‌های مناسبی در سطح استان اجرایی شده و یا در حال اجراست، کمتر شاهد رسانه‌ای شدن آن در عرصه مطبوعات و شبکه‌های اجتماعی هستیم.

به گزارش «آینه جم»؛ مهرداد ستوده در نشست شورای اداری استان ادامه داد: با کمال تاسف در برخی از مدیران به دلیل این که عشقی به خدمت به مردم استان ندارند، انگیزه‌ای برای کار و تلاش ندارند که پذیرفتنی نیست.

وی عنوان کرد: اگر مدیری نمی‌تواند کار کند بهتر است خودش استعفاء بدهد و برود وگرنه اگر بخواهد با این بی‌انگیزی کار کند کار به جاهای باریک می‌رسد که چندان خوشایند نیست.

بخش های دیگر اظهارات ستوده به نقل از خبرگزاری فارس را می خوانید:

  • در راستای تدوین نقشه عمرانی استانداری بوشهر،  190 نفر ساعت کار کارشناسی و 95 نفر ساعت کار مدیریتی انجام شده تا به عنوان یک نقشه راه مد نظر قرار گیرد.
  •  اعتبارات هر شهرستان در اختیار فرمانداران قرار گرفته که انتظار می‌رود با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه شود.
  • فرمانداران هیچ پروژه‌ای را بدون هماهنگی و مجوز دفتر فنی استانداری انجام ندهند تا ناقص افتتاح نکنند.
  • امسال دو تیم بازرسی در دفتر فنی استانداری بوشهر تشکیل شده تا در حوزه شهری و روستایی برای نظارت بر هزینه کرد اعتبارات ارزش افزوده و آلاینده‌ها تلاش کنند.
  • رفع اختلال در پروژه راه‌آهن بعد از چندین سال، آغاز عملیات اجرایی بزرگراه دالکی در استان بوشهر به کنار تخته در استان فارس، ایجاد تفاهم‌نامه احداث دو هزار واحد مسکونی کمیته امداد و اجرای پروژه بزرگ آبیاری تحت فشار برای اصلاح مدیریت آب کشاورزی مهمترین پروژه‌هایی است که کمتر در عرصه رسانه به عنوان خدمات دولت به آن پرداخته شد.
[کد خبر:AJ24712]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب