آینه جم: فرماندار شهرستان جم گفت: زیرساخت‌های روستایی شهرستان جم توسعه می‌یابد.

بوشهر

به گزارش  آینه جم: فتح‌الله نوروزی پنجشنبه‌شب در یادواره شهید محمد وصالی در روستای کوری حیاتی اظهار داشت: شهید اخلاقی با رفتار و منش خود درس دین‌داری و اخلاق را به ما آموخت. جا دارد در ابتدای امر از برگزار کنندگان این یادواره و حضور پررنگ مردم قدردانی کنم.

فرماندار جم با بیان اینکه شهیدان دفاع مقدس با رفتارشان درس دفاع مقابل متجاوزگران را ما آموختند گفت: خانواده شهدا با صبر و استقامت خود موجب آبرومندی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی ادامه داد: شهید اخلاقی با رفتار و منش خود درس دینداری و اخلاق را به ما آموخت.

نوروزی خاطر نشان کرد: رزمندگان سرمایه‌های اصلی انقلاب، شهدا سندهای پرافتخار نظام ما هستند و شهدا دانش آموختگان مکتب حسینی هستند و با نثار خون خود جلوی حاکم شدن جهالت را بر کشور گرفتند.

وی افزود: شهدا در راه و هدف مقدس قدم گذاشتند تا ارزش های اسلام را پاس بدارند.

فرماندار جم تصریح کرد: تعداد بالای خانواده های دارای ۲ شهید به بالاتر نشان از توجه مردم جامعه ما به اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است.

 این مسئول  یادآور شد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دست به حمله نظامی زد و پس از شکست در جنگ تحمیلی با حربه ی تهاجم فرهنگی به فکر مقابله با کشور ایران می پردازد.

فتح الله نوروزی تاکید کرد: تهاجم فرهنگی خطرناک‌تر از حمله نظامی است چرا که حمله به اخلاق و دین است و به صورت آرام و پنهان، همه افراد جامعه را مورد حمله قرار خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری مداوم و گسترده یادواره های شهدا باعث حفظ آرمان‌های امام، شهدا و ولایت فقیه می شود و در نتیجه ارزش های اسلامی نیز پررنگ از همیشه خواهد بود.

نوروزی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری یادواره های شهدا جلوگیری از تحاجم فرهنگی و آشنایی با روش های مقابله با آن می باشد.

فرماندار جم اظهار داشت: وصیت نامه شهدا باید در مدارس برای دانش آموزان خوانده شود تا آن ها نیز با مقام والای شهدا بیشتر آشنا شوند و درس دشمن شناسی و غیرت دینی آن ها تقویت گردد.

وی افزود: پل هوایی برای بلوار روستای کوری حیاتی در مرحله مناقصه است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

نوروزی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بودجه لازم جهت تکمیل بوستان امید روستای کوری و حیاتی اختصاص داده خواهد شد تا در سال جاری شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حل مشکل روشنایی بلوار روستای کوری حیاتی از وعده هایی بود که مردم این روستا داده بودیم که این امر امسال محقق شد.

[کد خبر:AJ23198]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب