http://media.mehrnews.com/d/2017/05/31/3/2475626.jpgاینه جم فرماندار شهرستان جم بر لزوم جذب و تخصیص اعتبارات ملی برای نگهداری و بهبود وضعیت راه‌های این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش آینه جم؛ فتح‌الله نوروزی صبح چهارشنبه در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار داشت: شهرستان جم به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی در حوزه نگهداری راه‌ها نیازمند توجه جدی است.

وی افزود: مسیرهای دسترسی شهرستان کوهستانی است و برای نگهداری این مسیرها به اعتبارات ویژه‌ای نیاز است که لازم است از منابع ملی سهم بیشتری به شهرستان اختصاص یابد.

فرماندار جم با اشاره به مسیر کوهستانی سیراف به جم اظهار داشت: این مسیر در فصل زمستان با ریزش‌های متعدد کوه مواجه می‌شود و لازم است برای کاهش ریزش‌ها تدابیر جدی‌تری اتخاذ شود تا مردم بتوانند با آسودگی بیشتری در این مسیر تردد کنند.

نوروزی تصریح کرد: نصب و تعمیر گاردریل‌های جاده‌ای برای کاهش سوانح ضروری است و در این راستا نیز امیدواریم حمایت‌های بیشتری صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش علائم هشداردهنده در جاده‌های مواصلاتی و برون شهری جم اظهار داشت: اداره راهداری جم در بحث دستگاه‌های راهداری با کمبودهایی مواجه است که با توجه به شرایط خاص شهرستان، اختصاص دستگاه‌های راهداری بیشتر ضروری است.

[کد خبر:AJ21859]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب