آینه جم ؛ پیام جمشید عسکری نامزد شورای شهر جم

«به نام خداوند دانایی و شکیبایی»

منشور زندگانی من این است:
«صراحت_صداقت_صمیمیت
و تا زنده ام بر این سه خواهم ماند»
 

مردم عزیز و فهیم شهر جم ،
درود بر شما که حماسه آفریدید.
در سالی که رهبر معظم انقلاب، آن را مزین به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نموده است، رسالت ما و جامعه ی دانشگاهی بیشتر و بیشتر خواهد شد، زیرا امروزه تحول های عظیم انسانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در دنیا از بستر دانشگاه گذر می کند.
 برای آغاز باید از اندیشه آغاز کرد، زیرا انسان دارای دو ساحت نظر و عمل است و ضعف در نظر و نظریه باعث آسیب در عمل می شود، سالهاست که در علوم انسانی و اجتماعی، از نظریات اندیشمندان مغرب زمین برای توسعه و تعالی استفاده می شود، در حالی که اندیشمندان داخلی کم نیستند و در این گذرگاه تاریخی بایسته است که با نظریه پردازی تئوریسین های داخلی در حوزه های مدیریت و توسعه شهری، فرهنگ و حقوق شهروندی، آغازی باشکوه را به نظاره بنشینیم.
و اما
در (۲۹اردیبهشت) بیش از هر زمان دیگر انسجام و یکپارچگی ایران عزیز را به رخ جهانیان کشیدید و
 نشان دادید که می توان با اتحاد ، همدلی و انسجام درنظر و عمل، کارهای بسیار بزرگ را در مدت زمانی کوتاه انجام داد.
امروز جامعه ی عظیم مهندسین و خانواده های محترم آنها در محله های پردیس، توحید و تندگویان نشان دادند که توسعه ی شهر جم را دوست دارند و می خواهند بخشی از راه حل ممکن در مسیر آبادانی هرچه بیشتر این دیار باشند. پس باید با استفاده از توان مدیریتی بالا و خرد جمعی، دستان مهربانی را در هم فشرد و به احترام وحدت،تمام قد ایستاد.
 امروز همه ی ما در شهر جم از محله های خواجه احمدی و ولایت گرفته تا قلعه کهنه و مالچه و اسلام آباد و ولیعصر باید دست به دست هم دهیم و با همدلی، هم زبانی، همراهی، همگامی و همیاری، ضمن احترام به تمام قومیتهای موجود در جم (ایران کوچک) با نگاهی برادرانه و برابرانه،
 و با بهره گیری از اصل تعامل و مشارکت، بدنبال کم کردن مشکلات و معضلات مردم و کمک به آبادانی هرچه بیشتر شهر و شهرستانمان باشیم.
و در پایان کلامم،
ضمن تشکر از همه ی اعضای قبلی و فعلی شورای اسلامی شهر جم، و با یاد زنده یاد حاج شیخ محمد تقی راستین،
 که معلم اخلاق بود و اخلاص،
وتا بود آنچنان می نمود و می پیمود که بود، نه در مقام ادعا،بلکه در وادی سلوک و عمل، و امروز بیش از همیشه به روش، نگرش و منش اش محتاجیم.

 ضمن تبریک به دوستان عزیز و منتخبین مردم در شورای اسلامی پنجم شهر جم ، این نکته را یاد آور می شوم که برای توسعه ی شهر و شهرستان جم، باید تمامی ظرفیتهای موجود در شهر و شهرستان را فارغ از نگاه های تعصبی ، قومی ، قبیله ای و عشیره ای بکار برد و این تنها راه برون رفت از وضع موجود می باشد.
در پایان ضمن ارج نهادن به خدمات مجریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و همچنین خدا قوت به این گرانمایه گان، برای همه ی شما منتخبین مردم فهیم شهر جم،از خداوند سبحان آرزوی توفیق و سرافرازی، مسئلت می نمایم.

با احترام و ادب
فرزند کوچک شما
جمشید عسکری

*** گفتنی است جمشید عسکری از نامزدهای شورای شهر جم بود که با وجود رای بسیار خوب 1500 ، نتوانست وارد شورای شهر جم شوئ

[کد خبر:AJ21708]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب