آينه جم: سرپرست پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام اقدام به ایجاد مزاحمت نموده بود.

به گزارش « اينه جم»؛ سرگرد مهدی قاسمی تصریح کرد: پلیس فتا استان در پی شکایت زن جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای وی در فضای مجازی توسط افراد ناشناسی، وارد عمل شد.

وی افزود: در اظهارات زن جوان مشخص شد، وی مدتی است از همسر خود طلاق گرفته و در حال حاضر قصد ازدواج با فرد دیگری دارد. سپس کاراگاهان این پلیس، با پیگیری ها و تحقیقات تخصصی دو متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شدند. یکی از آنها همسر سابق این خانم بوده و فردی نیز همدستش بود.

سرگرد قاسمی افزود: همسر سابق پس از مواجهه با شواهد و مستندات، لب به اعتراف گشود و عنوان داشت به دلیل آنکه شاکی قبلا همسر وی بوده و در حال حاضر قصد ازدواج دارد، از طریق شبکه اجتماعی موبایلی متن و پیام هایی به منظور انتقام و برهم زدن آرامش زندگی اش ارسال می نمودم و چون فکر نمی کردم توسط پلیس شناسایی و دستگیر شوم، از دوستم نیز خواستم برای وی ایجاد مزاحمت نماید.

متهم دیگر نیز در اظهارات خود عنوان داشت؛ فریب او را خوردم و به من اطمینان داده بود هیچ گونه رد و اثر قابل شناسایی به جای نمی ماند.

رییس پلیس فتا با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی، افزود: طبق قانون جرایم رایانه ای، مزاحمت اینترنتی برای افراد به حبس از سه ماه تا دوسال یا جزای نقدی منجر می شود.

[کد خبر:AJ21104]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب