آينه جم: زنی 57 ساله براثر سقوط در چاه آسانسور در یکی از ساختمان های مسکونی در شهر گناوه جان باخت.

به گزارش « آينه جم»؛ یک منبع آگاه با اشاره به اینکه حادثه در یکی از مجتمع های کوی بسیجیان گناوه رخ داده، ادامه داد: این زن دچار تروما (آسیب دیدگی) بسیار شدیدی شده بود و قبل از اعزام به بوشهر در بیمارستان گناوه فوت کرد.

وی در خصوص جزییات حادثه اظهار داشت: در حالی که کابین آسانسور در طبقه همکف مانده بوده، درب آسانسور در طبقه چهارم باز شده که مرحوم بی‌خبر از موضوع، در حال ورود به داخل چاه آسانسور سقوط می‌کند.

در همین خصوص رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: در پی تماس تلفنی به مرکز اورژانس گناوه مبنی بر سقوط یک زن در چاه آسانسور در یکی از ساختمانهای این شهر نیروی های پایگاه اورژانس شماره 2 در محل حاضر شدند.

دکتر علی زکی زاده در گفت وگو با ایرنا افزود: نیرو های اورژانس وقتی به صحنه رسیدند با بیماری بدحال روبرو شدند که دچار ترومای کامل (ضربه به نقاط مختلف سر، اندام های مختلف و پاها) شده و عملیات نجات شامل اکسیژن رسانی، نصب سرم، آتل بندی، کلار گردنی و پانسمان را انجام دادند.

وی ادامه داد: پس عملیات نجات فرد حادثه دیده به بیمارستان امیر المومنین(ع) گناوه منتقل شد که در این بیمارستان پس از عمل، آماده اعزام بود، اما با توجه به صدمات گوناگون و حال وخیم دچار ضعف علائم حیاتی شد و در ساعت 2 بامداد یکشنبه فوت کرد.

این مقام مسئول ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی از مردم خواست در استفاده از آسانسور ها ایمنی کامل رعایت کنند و سرویس و ایمنی آسانسورها برای جلوگیری از چنین حوادثی انجام شود.

قدرت الله شاهین زاده رئیس اداره استاندارد گناوه هم گفت: بازرسان این اداره برای بررسی وضعیت آسانسور ساختمان محل وقوع حادثه و علت آن به محل اعزام شدند که بمحض مشخص شدن نتیجه، اعلام خواهد شد./خليج فارس

[کد خبر:AJ21103]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب