آینه جم- مسابقات فوتسال بانوان شهر دوراهک با شرکت ۴ تیم در سالن ورزشی زنده یاد حیدر دوراهکی برگزار و با قهرمانی تیم فوتسال بانوان دوراهک به پایان رسید.

دوراهک

به گزرش  آینه جم: شهردار دوراهک سه‌شنبه‌شب در آئین اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با شرکت ۴ تیم از شهرهای آبدان، بنک، سیراف و دوراهک برگزار شد که تیم فوتسال بانوان دوراهک توانست قهرمان این دوره از مسابقات جام شهرداری و شورای اسلامی شود.

هوشنگ احمدی، حمایت از برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در سطح شهر را از اولویت‌های مهم شورای اسلامی و شهرداری دوراهک برشمرد و افزود: خوشبختانه با توجه به نگاه و تاکید اعضای شورای اسلامی به ورزش جوانان، این حوزه در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان همیشه پیش قراول بوده است.

وی ضمن تقدیر از حضور تیم‌های فوتسال بانوان شهرهای آبدان، بنک، سیراف و دوراهک در این دوره از مسابقات اظهار داشت: ورزش در ایجاد شادابی و نشاط و دوری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم و موثر خواهد داشت.

شهردار دوراهک با بیان اینکه این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد، گفت: تقویت و توسعه ورزش و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه یکی از نیازهای ضروری در راستای رسیدن به سلامتی، شادابی و نشاط خواهد بود.

به گزارش آینه جم در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات، به تیم های دوراهک به عنوان قهرمان، تیم بنک به عنوان نایب قهرمان و تیم آبدان به عنوان تیم سوم جام شهرداری و شورای اسلامی دوراهک، لوح و جام قهرمانی و همچنین به تیم اخلاق و خانم گل جوایزی اهداء شد.

[کد خبر:AJ20675]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب