آینه جم: میانگین رشد اعتبارات بخش ورزش در لایحه بودجه سال آینده کشور 21 درصد در نظر گرفته شده است.

رشد 21 درصدی اعتبارات بخش ورزش کشور در لایحه بودجه
به گزارش آینه جم: در سفر به عسلویه گفت: میانگین رشد اعتبارات دیگر دستگاههای اجرایی در لایحه بودجه ده درصد بوده است اما میانگین رشد اعتبارات در بخش ورزش 21 درصد بوده یعنی بیش از دو برابر .

 مسعود سلطانی فر افزود: اگرجه نیاز بخش ورزش و جوانان در کشور بیش از اینهاست اما همین قدر هم که دولت عنایت داشته است و رشد ما را دو برابر در نظر گرفته است بسیار خوب است.

وی گفت: باید در بخش اقتصاد ورزش که اقتصاد بزرگی در دنیاست بیشتر تلاش کنیم و به استفاده از ظرفیت بخش های غیر دولتی بیشتر توجه کنیم.

سلطانی فر سفر یکروزه خود به بوشهر را سفری پرکار ارزیابی کرد و افزود: در این سفر ضمن افتتاح مجموعه ورزشی و آغاز یک دوره مسابقات ورزشی اجرای مجموعه هایی از زمین های والیبال که قرار است در سراسر استان ساخته شود به صورت نمادین در چند روستا آغاز می شود .

 وی اظهار امیدواری کرد: این فضاهای ورزشی برای استفاده مردم با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استان زودتر آماده شود.

سلطانی فر نشست با جوانان، سازمان های مردم نهاد مربوط به جوانان، ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و بررسی مشکلات آنها را از دیگر اهداف سفر خود عنوان کرد.

[کد خبر:AJ19574]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب