آینه جم؛بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با همكاري سازمان اورژانس كشور ،هلال احمر و واحدهاي HSE شركت ها و مجتمع هاي نفت و گاز و پتروشيمي مستقر در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس ،برنامه عملياتي شرايط اضطراري (EOP ) را در اين منطقه استراتژيك،تدوين نمود.

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومي بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر،دكتر تجويدي دبيرستاد بحران بهداشت ودرمان صنعت نفت در منطقه پارس جنوبي ، با اعلام اين خبر گفت: در تدوين اين برنامه از مشاوره پزشكان متخصص اورژانس ،پزشكان و كادر درماني شاغل در منطقه ، كارشناسان سازمان اورژانس استان بوشهر و هلال احمر استان بوشهر و همچنين كارشناسان HSE شركت هاي صنعتي استفاده شد.

 

 

دكتر تجويدي افزود: اين برنامه بر اساس شناخت وضعيت موجود و شناخت توانمندي هاي بهداشت ودرمان صنعت نفت و اورژانس و هلال احمر و HSE و همچنين ظرفيت امداد و نجات در شهرستان هاي مجاور و همچنين استفاده از توان بالقوه مردمي و بسيج در ساماندهي و امداد رساني در مواقع حوادث و بلايا ، به عنوان بخشي از پدافند غيرعامل ،تهيه شده است.

 
 

دكتر تجويدي گفت: آموزش مستمر افراد به همراه برگزاري مانورهاي مشترك و به دنبال آن اصلاح و بازنگري اين برنامه ، از اقداماتي است كه طي ماههاي آينده به انجام خواهد رسيد.

 
 
[کد خبر:AJ18305]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب