آينه جم ؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: با اجرایی شدن طرح برق‌رسانی به طول ۳۳ کیلومتر، طرح آب شیرین‌کن سیراف برای تامین آب آشامیدنی شهرستان جم بزودی اجرا می‌شود.

به گزارش آينه جم؛ روح‌الله طاهریان‌پور  در آیین اجرای طرح‌های برق‌رسانی در شهرستان جم با بیان اینکه تامین آب آشامیدنی این شهرستان از اولویت‌های شرکت آبفار است، اظهار داشت: برای تامین آب آشامیدنی شهرستان جم طرح آب شیرین‌کن با ظرفیت 28 هزار متر مکعب در روز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح  آب شیرین‌کن سیراف بزودی اجرایی می‌شود، افزود:  این پروژه به ظرفیت 28 هزار مترمکعب درحال برگزاری تشریفات مناقصه است و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با بیان اینکه با اجرای این طرح مشکل آب آشامیدنی جم، روستاهای بخش مرکزی و شهرک‌های مسکونی نفت برطرف می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای طرح تامین آب آشامیدنی شهرستان جم احداث خط انتقال و مخازن ذخیره و ساختمان‌های تاسیسات پمپاژ در دستور کار قرار گرفته است.

طاهریان‌پور با بیان اینکه عملیات باقیمانده این پروژه خط انتقال برق و پست برق و آب‌شیرین کن است، تاکید کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری افزون بر 130 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه طرح آب شیرین‌کن شهرستان جم بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح می‌شود، گفت: برای تحقق این مهم تمامی دستگاه‌های مرتبط  پشیبانی و حمایت می‌کنند که در این راستا طرح‌هایی در زمینه تامین آب مشترکان شهرستان جم به صورت اضطراری اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آبفار استان بوشهر با بیان اینکه عملیات اجرایی خط انتقال برق 33 کیلوولت برای اجرای طرح آبرسانی به جم آغاز شده است، خاطرنشان کرد: برای احداث پست برق این پروژه 130 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

[کد خبر:AJ17824]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب