آینه جم ، نعمت الله جمالي با اشاره به تكريم خبرنگاران و به خصوص اصحاب رسانه در شهرستان جم،اين قشر اجتماعي را يكي از سرمايه هاي مهم جامعه دانست. به گزارش آینه جم ، نعمت الله جمالي با اشاره به تكريم خبرنگاران و به خصوص اصحاب رسانه در شهرستان جم،اين قشر اجتماعي را يكي از سرمايه هاي مهم جامعه دانست.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،جمالي خاطرنشان كرد: خوشبختانه در شهرستان جم شاهد رسانه وخبرنگاراني هستيم كه در توسعه همه جانبه شهرستان نقش موثري دارند وانشالله به زودي طي مراسمي از آنها تقدير خواهيم كرد.
وي افزود: اين روابط عمومي در ماه جاري به استقبال روز خبرنگار خواهد رفت و آنها را در نشست خبري با مديرعامل محترم شركت و همچنين بازديد از تاسيسات دعوت خواهد نمود.
رئيس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم اظهار داشت: ما بسيار خرسنديم كه با دعوت از خبرنگاران و حضور انها در ميان كارگران اوج كار وتلاش اين قشر زحمتكش در گرماي تابستان به تصوير كشيده شود و مردم با بزرگترين پالايشگاه گازي كشور بيشتر آشنا شوند.
وي از اعلام آمادگي مديرعامل محترم وديگر مديران شركت در جهت پاسخگويي به سوالات خبرنگاران سخن گفت وتصريح كرد:در آيين گراميداشت روز خبرنگار نشست عمومي با مديرعامل محترم نيز برگزار خواهد شد.
جمالي در بخش ديگري از اظهارات خود با اشاره به همكاري وتعامل صورت گرفته در سالهاي اخير ميان خبرنگاران وپالايشگاه فجرجم گفت: تلاش خواهيم كرد تا آنجايي كه قانون به ما اجازه مي دهد اين تعامل را گسترده تر كنيم.
وي ادامه داد: انشالله در روز خبرنگار از دو نفر از اصحاب رسانه كه بيشترين تعامل رسانه اي را با اين شركت داشته اند نيز به صورت ويژه تقدير خواهيم كرد.

[کد خبر:AJ17333]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب