آینه جم ، در آئینی با حضور مشاور رئیس گمرکات ایران ، مدیر کل و ناظر گمرکات استان بوشهر، مدیران صنعت نفت و مسئولین محلی شهرستان عسلویه تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

 به گزارش آینه جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، محسن علیخانی مدیر برنامه ریزی و کنترل طرح های سازمان منطقه ویژه پارس در این مراسم با اشاره به نقش گمرک در همراهی صنعت نفت گفت: از بدو راه اندازی صنایع صنعت نفت در این منطقه گمرک همواره همراه و همگام با شرکت ها و صاحبان صنایع مستقر در این منطقه مسیر را برای توسعه فعالیت ها همواره ساخته است.

مهندس علیخانی تصریح کرد: بدون شک همراهی دستگاههای مرتبط با صنعت نفت جهت توسعه و تکمیل پروژه ها، که در این بین نقش گمرک نقشی پررنگ و بی بدیل بوده توانسته موفقیت های بیشمار  باری صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور رقم بزند.

مدیرکل و ناظر گمرکات استان بوشهر نیز در این آیین نقش گمرک در کمک به اقتصاد مقاومتی را اثربخش دانست و گفت: صادرات مهمترین رکن اقتصاد مقاومتی است که تمامی فرآیندهای آن به بهترین شکل ممکن توسط گمرک صورت می گیرد.

نوروزی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت در خصوص اقتصاد مقامتی ، منطقه ویژه پارس به عنوان پایتخت انرژی کشور می تواند در مسیر رشد اقتصادی و تعالی کشور نماد توانمندی کشور باشد.

وی افزود: ما افتخار می کنیم که منطقه ویژه پارس در استان بوشهر طی چهارسال اخیر توانسته رکوردار صادارت در کشور باشد و برای تداوم موفقیت های گمرک و صنعت نفت در این منطقه تمام توان و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

ناظرگمرکات استان بوشهر با اشاره به مرز طولانی دریایی این استان با خلیج همیشه فارس گفت: در استان بوشهر فرآیندهای صادارت و واردات در 15 نقطه ی گمرکی صورت می گیرد که از این تعداد سه گمرک در گناوه ، بوشهر و عسلویه در رده اداره کل گمرک فعالیت می کنند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ،‌مشاور رئیس گمرک ایران، نماینده ی امام جمعه عسلویه از دیگر سخنرانان این آیین بودند.

در این مراسم احمد پورحیدر به عنوان مدیرکل گمرک منطقه ویژه پارس منصوب شد و از خدمات رحیمی مدیرکل سابق منطقه ویژه پارس تجلیل به عمل آمد.

 

 

تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 35

تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 5
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 77
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 76
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 73
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 72
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 70
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 69
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 65
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 64
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 60
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 59
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 52
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 50
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 49
تکریم و معارفه مدیر کل گمرک منطقه ویژه پارس 44

[کد خبر:AJ16862]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب