آینه جم؛ تعدادی از مخترعین و نخبگان شهرستان کنگان با حضور در دفتر مدیرعامل منطقه ویژه پارس ضمن دیدار با مهندس یوسفی به تشریح اختراعات و ابداعات خود در حوزهای مختلف پرداختند.

به گزارش آینه جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، مهندس یوسفی در این نشست با اشاره به اینکه تمامی زیرساخت های منطقه ویژه پارس جهت بروز خلاقیتهای نخبگان و جوانان منطقه در حوزه های مختلف مهیای بهره برداری می باشد گفت: بدون شک حضور و ارتباط جوانان، نخبگان و مخترعان جوان منطقه با صنعت نفت می تواند در رشد و بهره وری موثر باشد.

مهندس یوسفی تاکید کرد: توجه به منابع انسانی غنی داخل و جوانان منطقه می تواند در تولید و اختراعات جدید نقش آفرین باشد و بدون شک حضور موثر جوانان و نخبگان در صنایع در دراز مدت باعث خودکفایی همه جانبه ی کشور می شود.

وی در ادامه تصریح کرد :‌منطقه ویژه پارس در کنار حمایت از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه های مرتبط با صنایع نفت و گاز از مخترعین نیز بصورت ویژه حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

در این نشست سمیرا اسدی و فرشاد خادمیان زاده از مخترعین شهرستان کنگان که در مسابقات روبوکاپ پرتغال2016 مقام دوم این مسابقات معتبر بین المللی را کسب کرده بودند به تشریح اختراع خود پرداختند.

غزاله ثمین یکی دیگر از مخترعان نوجوان شهرستان کنگان بود که در این نشست به تشریح اختراع خود در حوزه ناشنوایان و نابینان پرداخت.

دیدار مدیرعامل با مخترعین 1  

دیدار مدیرعامل با مخترعین 7
دیدار مدیرعامل با مخترعین 5
دیدار مدیرعامل با مخترعین 4
دیدار مدیرعامل با مخترعین 3
دیدار مدیرعامل با مخترعین 6

[کد خبر:AJ16188]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب