آینه جم، هشتمین نشست روسای روابط عمومی وزارت نفت به میزبانی شرکت ملی گاز ایران در شهر مقدس مشهد برگزار شد و توجه مسولين اين نشست به اقدامات شركت پالايش گازفجرجم در حوزه مسوليت هاي اجتماعي قابل تامل بود.

به گزارش آینه جم به نقل از  روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،در اين نشست كه نعمت الله جمالي نيز شركت داشت بار ديگر بر مسوليت هاي اجتماعي شركت ها با محوريت روابط عمومي تاكيد شد.

گفتني است اخيرا روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم با دریافت دو تندیس طلايي ونقره اي از همایش مسوليت هاي اجتماعي وزارت نفت گام مهمي را در اين راستا برداشته است.

ارتباط با نخبگان ، روحانيون و رسانه ها در محيط پيرامون شركت هاي نفت وگازي بخش ديگري از مواردي بوده است كه در اين نشست مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

این همایش هر سال با موضوع ابلاغ سیاستها و راهبردهای اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، هم اندیشی و بحث و بررسی نقاط قوت و ضعف روابط عمومیها و چالشهای پیش روی مدیران این حوزه برگزار می شود.

با توجه به این که امسال هشتمین نشست روسای روابط عمومی وزارت نفت در شهر هشتمین امام شیعیان برگزار می شود، عنوان «سلام هشتم» را برای آن برگزیده اند.

براین اساس، هم افزایی مدیران و روسای روابط عمومی وزارت نفت گامی مهم در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور است.

در این همایش افزون بر مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و روسای چهار شرکت اصلی، استادان برجسته کشوری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی همسو با بررسی شیوه های اطلاع رسانی صحیح و نحوه مطلوب پوشش دستاوردهای صنعت نفت و گاز در دوران پسابرجام نیز سخنرانی می کنند.

هشتمین همایش روسای روابط عمومی وزارت نفت، روزهای شنبه و یکشنبه (هشتم و نهم خردادماه) در شهر مقدس مشهد در حال برگزاري است .

[کد خبر:AJ15933]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب