رئیس شورای اسلامی شهر جم از تخفیف 30 درصدی عوارض  ساخت و ساز به مردم به مدت دو ماه خبر داد.

به گزارش آوای جم، اسداالله نیکخواه در گفتگو با خبرنگار آوای جم با اشاره به مبلمان شهری جم اظهار داشت: با تلاش های شهردار و پرسنل شهرداری در زمینه ی مبلمان شهری جم در سه سال گذشته گام های خوبی برداشته شده است.

نیکخواه مبلمان شهری جم را مطلوب برشمرد و افزود: شورای شهر و شهرداری در تلاش اند تا بهترین خدمات را به نحو احسنت و با کیفیت بالا در راستای خدمت به مردم بر سرانجام برسانند.

 رئیس شورای اسلامی شهر جم با بیان اینکه حقوق شهروندی سرلوحه برنامه های شورای شهر قرار می گیرد اظهار داشت : براساس منویات رهبری و تاکیدات ریاست جمهور، تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی به جد پیگیری می شود گرچه تاکنون نیز در اولویت شهرداری و شورای شهر جم بوده است.

وی خدمت به مردم را بزرگترین افتخار دانست و اضافه کرد: مجموعه شورا و شهرداری طی سالهای اخیر تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام داده اند که با نگاهی به شهر جم کمی و کیفیت آن را به وضوح می توان مشاهده کرد.

سی درصد تخفیف پرداخت عوارض جهت رفاه حال همشهریان در جم

رئیس شورای اسلامی شهر جم در ادامه سخنان خود از سی درصد تخفیف برای پراخت عوارض در شهر جم خبرداد و به خبرنگار آوای جم گفت:جهت رفاه حال همشهریان در جم بر این نتیجه رسیدیم که در پرداخت عوارض مردم به شهرداری جهت ساخت و ساز 30 درصد تخفیف دهیم.

اسدالله نیکخواه تصریح کرد: این تخفیف بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر جم به مدت دو ماه و از تاریخ 10 خرداد تا 10 مرداد سال جاری  قابل اجراست.

وی با توجه به روند رو به رشد ساخت و ساز در شهر جم خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال مردم شهر جم و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر جم این تخفیف را مدنظر قرار داده ایم تا همشهریان رضایت خاطر داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با اشاره به اعمال تخفیف 30 درصدی در پرداخت عوارض های ساخت تا 10 مرداد ماه گفت: این تخفیف فرصت مناسبی برای شهروندان است تا با بهره مندی از آن در توسعه ی شهری مشارکت داشته باشند.

نیکخواه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه توسعه پروژه های شهری،ورزشی و مبلمان شهری در چند سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است که با مشارکت همه ی شهروندان انجام شده است تاکید کرد: وضیعت شهر جم در گذشته با هم اکنون قابل مقایسه نمی باشد و تغییرات در شهر جم کاملا محسوس است.

اسدالله نیکخواه در پایان گفت: این مصوبه تخفیف 30 درصدی برای شهروندان جهت تایید به فرمانداری ارسال شده است که از فرماندار جهت همکاری و تایید این مصوبه کمال تشکر را داریم.

[کد خبر:AJ15932]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب