آينه جم، نعمت الله جمالی در حاشیه بيست و یکمین دوره نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي گفت: اقدامات خوبی در زمینه فعالیت ها وحضور کارکنان در این نمایشگاه انجام گرفته است و انشالله به زودی فیلمی مستند از انها تهیه خواهد شد. به گزارش آينه جم به نقل از  روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم ،جمالی خاطرنشان کرد: تا کنون افراد زیادی از شرکت در این فیلم مستند شرکت کرده وبا انها مصاحبه بعمل امده است و در زمینه های مختلف و مرتبط با نمایشگاه صحبت کردند.
وی افزود: مصاحبه با اعضای هیات مدیره شرکت پالایش گازفجرجم نیز از دیگر مواردی بوده است که در این فیلم مستند مورد استفاده قرار گرفت وخوشبختانه حضور این اقایان در غرفه شرکت ملی گاز فرصت مصاحبه با انان را نیز فراهم کرد.
رییس روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم تصریح کرد: ما هر سال پس از پایان نمایشگاه معمولا به دنبال یک خروجی علمی از بازدید افراد هستیم که امیدوارم بخش هایی از این کار در این فیلم مستند به نمایش گذاشته شود
وی ادامه داد: ساخت این فیلم مستند توسط روابط عمومی وبا همکاری یک تیم حرفه ای صورت می گیرد وانشالله تا پایان نمایشگاه بخش هایی از ان در صدا وسیما نیز پخش خواهد شد.
گفتنی است بست و یکمین دوره اين نمايشگاه بين المللي از تاريخ 16 الي 19 ارديبهشت ماه 1395 در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران در حال برگزاری است.

[کد خبر:AJ15435]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب