آینه جم: به مناست هفته بوشهر مسابقه سازه ماکارونی با موضوع نمادهای معماری بوشهر بعد از ظهر سه‌شنبه به میزبانی دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار شد.

http://media.mehrnews.com/d/2016/03/08/3/2022752.jpg

به گزارش«آینه جم»؛ مدیرگروه رشته عمران دانشگاه پیام نور استان بوشهر و دبیر اجرایی مسابقه سازه ماکارونی در گفتگو با مهراظهار داشت: این چهارمین دوره مسابقات سازه ماکارونی دانشگاه پیام نور استان است که این دوره به مناسبت هفته بوشهر و با همکاری موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر برگزار شده است.

نرگس مقدسی بیان کرد: دانش آموزان مقطع دبیرستان و دانشجویان دانشگاه های پیام نور، آزاد، لیان و علمی کاربردی با طرح های مختلف در مسابقه سازه زیبای معماری بوشهر شرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۹ طرح مختلف شامل فانوس دریایی، پرنده مهاجر، بادگیر، نماد نخل، مشعل، دهانه لنج، عمارت طارمه، المان روز بوشهر و المان سعادت شامل لنج، سکان کشتی، لنگر، ماهی، دکل نفتی و خورشید اشاره به مدرسه سعادت و دلیل نامگذاری روز بوشهر ـ در این مسابقه رقابت می‌کنند.

دبیر اجرایی مسابقه سازه ماکارونی ادامه داد: مسابقه بارگذاری پل ساخته شده با ماکارونی در دو گرایش راندمانی و سنگین نیز در ساعت ۱۳ روز ۲۴ اسفندماه جاری در سالن دانشگاه پیام نور استان و با حضور دانش آموزان مقطع دبیرستان و دانشجویان سراسر استان برگزار خواهد شد که مسابقه بسیار پرهیجانی خواهد بود.

مقدسی افزود: سازه های شرکت داده شده در این مسابقات با حضور سه داور معمار و یک داوره سازه در همان روز ۲۴ اسفند داوری خواهد شد و برترین سازه ها مشخص می شوند.

وی گفت: معیارهای داوری این مسابقه شامل اجرایی بودن طرح، بیان کردن موضوع، تمیزکاری و ظرافت، خلاقیت و نوآوری، ارائه پوستر و معرفی طرح خواهد بود.

گفتنی است، سازه‌های زیبای معماری بوشهر، در حال حاضر در دانشگاه پیام نور استان در معرض دید عموم قرار گرفته و دانشجویان از آنان بازدید می کنند.

[کد خبر:AJ13723]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب