آینه جم - فرماندار شهرستان عسلویه گفت: صنایع پائین‌دستی نفت و گاز در عسلویه توسعه می‌یابد.

به گزارش آینه جم؛ عبدالله نادری عصر سه‌شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان عسلویه ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) و پیروزی هسته‌ای، اظهار کرد: باید تمامی ساختارهای مربوط به اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان همسو و هماهنگ برای بالا بردن توان اقتصادی و استفاده بهینه از شرایط ایجاد شده صورت بگیرد.

نادری افزود: تربیت نیروی انسانی ماهر از طریق آموزش‌های لازم، همچنین پویایی در سایر بخش‌ها باید منجر به گسترش فضای اشتغال و سرمایه گذاری شود.

وی با اشاره به تقویت صنایع پایین دستی در شهرستان، خاطرنشان کرد: با رونق‌گرفتن این بخش‌ها و رونق بازارهای خرید این محصولات می‌توان چشم‌انداز خوبی در حوزه اشتغال ترسیم کرد.

نادری با بیان اینکه تعامل خوبی با واحدهای صنعتی در خصوص استفاده از نیروی انسانی بومی صورت گرفته است، تصریح کرد: با ارتباط بیشتر دستگاه‌ها و حضور سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی علاوه بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی زمینه حضور بیشتر نیروهای بومی در حوزه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به شرایط خاص پساتحریم در قطب انرژی کشور، اظهار کرد: با رونق این بخش و فرصت‌های شغلی فراونی که ایجاد خواهد شد باید بهترین بهره را برد و باید به آموزش نیروی انسانی بومی برای حضور در بازار کار آینده توجه شود.

فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: باید این فرصت را مغتنم شمرد و موضوع اقتصاد مقاومتی را به شکل عملی در صنعت شهرستان نمایان ساخت.

http://s6.picofile.com/file/8234240118/IMG_20160119_WA0005.jpg

http://s6.picofile.com/file/8234240084/IMG_20160119_WA0004.jpg

[کد خبر:AJ12174]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب