به گزارش آینه جم؛ فتح‌الله نوروزی در نشست با جوانان جم با اشاره به سه مشکل مهم در حوزه ادارات شهرستان جم اظهار داشت: متاسفانه برخی از ادارات جم از ساختمان اداری برخوردار نیستند و معمولا به صورت استیجاری و بعضا در اماکن نامناسب ارائه خدمت می‌کنند.

وی اضافه کرد: دومین مشکل، اداراتی هستند که هنوز به صورت نمایندگی اداره می‌شوند و لازم است با توجه به گذشت چندین سال از ارتقای جم به شهرستان، ادارات تثبیت شوند و در این زمینه پیگیری‌هایی نیز داشته‌ایم.

نوروزی سومین مشکل را عدم استقرار برخی از ادارات در جم دانست و افزود: در سال جاری نمایندگی محیط زیست در جم استقرار یافت و بیمه سلامت نیز از نمایندگی به اداره ارتقا پیدا کرد.

وی اضافه کرد: در مورد سایر ادارات نیز پیگیری‌های زیادی انجام شده و مقدمات لازم برای استقرار اداره تعزیرات و هلال احمر در جم انجام شده که امیدواریم با همراهی خوبی که وجود دارد شاهد استقرار این دو اداره در جم باشیم.

نوروزی ارتقای کیفیت دانشگاه‌ها در شهرستان را نیز از جمله مواردی دانست که در سال جاری با جدیت دنبال شده است.

وی یادآور شد: با وجود کاهش اعتبارات عمرانی شهرستان در سال جاری، اعتبار اولیه برای احداث یا تامین خوابگاه دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی جم تصویب شد اما به دلیل موانع قانونی هنوز تخصیص پیدا نکرده است.

نوروزی با تقدیر از همراهی خوب شورای شهر و شهرداری جم در حمایت از دانشگاه، ابراز داشت: با وفاق خوبی که در مجموعه شهرستان اتفاق افتاد شرایط خوابگاهی دانشکده مهندسی جم از سال‌های قبل بهتر شد و قطعا از هیچ تلاشی در راستای تقویت دانشکده دریغ نخواهیم کرد.

رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان جم از تصویب اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی دانشگاه پیام نور جم خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور در بخش بزرگی از خانواده‌های جم دانشجو دارد و حمایت از این دانشگاه را حمایت از بسط علم و دانش در شهرستان می‌دانیم.

نوروزی تحرکات جدید دانشگاه آزاد جم در توسعه کمی و کیفی دانشگاه را ستودنی توصیف کرد و افزود: رئیس جدید دانشگاه آزاد مرکز جم از توان بالایی برای پویا سازی دانشگاه آزاد برخوردار است و قطعا با وجود منع قانونی برای حمایت اعتباری، از این دانشگاه نیز به هر طریق ممکن حمایت خواهیم کرد.

[کد خبر:AJ11722]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب