به گزارش آینه جم و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر، هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی از شنبه 12 دی ماه به مدت 4 روز در عسلویه برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش ؛ هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی، با حضور نزدیک به 60 شرکت فعال در صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز، قطعه سازان و تولید کنندگان تجهیزات صنعتی توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر در فضایی به متراژ 4000 متر مربع در قطب انرژی کشور(عسلویه) برگزار می گردد.

این نمایشگاه محلی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های دولتی و خصوصی در زمینه داخلی سازی تجهیزات و دانش فنی ساخت و طراحی پالایشگا هها است، تا با کمک آن بیش از پیش به معرفی توانمندی های استان بپردازیم.

هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی  با هدف  معرفی و ارائه توانمندی ها و آخرین دستاوردهای شرکت های دولتی و خصوصی در بومی سازی تجهیزات و معرفی پروژه های صنعتی و فرصت های سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز و ایجاد زمینه برای انتقال دانش فنی برگزار می گردد که با توجه به اقدامات اثر گذار دولت تدبیر و امید در زمینه دیپلماسی و اقتصاد و رونمایی از مدل جدید قراردادهای نفتی و گازی در وزارت نفت این نمایشگاه میتواند فرصت مغتنمی جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری در دوران پساتحریم درمیادین پارس جنوبی و شمالی باشد.

گفتنی است این نمایشگاه از شنبه 12 دی ماه به مدت 4 روز از ساعت 9 الی 16 در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  بر پا خواهد بود.

[کد خبر:AJ11323]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب