: با حکمی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار "غیب پرور" فرمانده سپاه فجر استان فارس، به عنوان فرماندهی قرارگاه امام حسین(ع) سپاه منصوب شد که پیش از این سردار شهید همدانی عهده دار آن بود.

آینه جم: سردار فتح الله جمیری به عنوان فرمانده جدید سپاه فجر استان فارس مطرح شده است.

به گزارش اینه جم به نقل از «خلیج فارس»؛ روز چهارشنبه با حکمی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار "غلامحسین غیب پرور" فرمانده سپاه فجر استان فارس، به عنوان فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه کل منصوب شد.

قرارگاه امام حسین(ع) مسئولیت سازماندهی گردان های امام حسین(ع) سپاه را برعهده دارد و پیش از این سردار شهید حسین همدانی فرماندهی این قرارگاه را برعهده داشت. وی در حین انجام مأموریت در 16 مهرماه 94 در حلب سوریه، به جمع شهدای حرم پیوست.

همزمان در فضای مجازی از سردار فتح الله جمیری فرمانده کنونی سپاه امام صادق (ع) بوشهر به عنوان فرمانده سپاه استان فارس یاد می شود.

این در شرایطی می باشد که خبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از یک منبع آگاه نوشت: سردار غلامحسین غیب پرور تا اسفندماه امسال و بعد از برگزاری دو انتخابات مهم در کشور، با حفظ سمت به عنوان فرمانده سپاه فجر فارس در استان باقی خواهد ماند.

او بیان کرد: بعد از برگزاری انتخابات جانشین وی برای استان فارس مشخص خواهد شد.

این منبع آگاه درباره اینکه نام سردار فتح الله جمیری به عنوان فرمانده جدید سپاه فجر فارس مطرح شده، اظهارداشت: نام یکی از فرماندهان سپاه در استان های همجوار فارس به عنوان جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس و معرفی او در روز یکشنبه در رسانه های مجازی مطرح شده که این خبر مورد تایید نبوده و هنوز به قطعیت نرسیده است.

[کد خبر:AJ10640]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب