آینه جم : مسئول کانون بسیج ورزشکاران گناوه گفت: سیدباقر موسوی عضو تیم ملی او-اسپرت جمهوری اسلامی ایران و بسیج از این شهرستان موفق شد در رقابت های جهانی این رشته در ترکیه به مدال برنز و مقام سومی نائل شود.

به گزارش « آینه جم »؛ رضا خرمی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این رزمی کار بعد از استراحت در دور اول، حریفانی از کشورهای روسیه، قطر و گرجستانی را با اختلاف بالا شکست داد اما در نیمه نهایی با حریفی از کشور میزبان با ناداوری نتیجه را باخت.

وی گفت: موسوی که عضو فعال کانون بسیج ورزشکاران این شهرستان است، در هنگام مبارزه با پیراهن مزین به تصویر شهید شاخص سال 94 بسیج سردار شهید نادر مهدوی نماد استکبار ستیزی روبروی حریفان ایستاد و پس از کسب این مقام با این لباس و پرچم جمهوری اسلامی دور افتخار زد.

خرمی بیان کرد: این حرکت ارزشمند عضو تیم ملی مورد توجه مردم و رسانه های حاضر در مسابقات قرار گرفته بود.

رقابت های جهانی او-اسپرت از پنجشنبه هفته گذشته به میزبانی کشور ترکیه با شرکت 30 کشور از سراسر جهان آغاز شد.

او -اسپرت ورزشی است ایرانی که برگرفته از مهارت ها و بازی های بومی محلی، نبرد و زورآزمایی و هنرهای سنتی اقوام سرزمین پارس است که در سایه رقابت انجام می شود و نام آن از ورزش پارسیان اصیل گرفته شده و در 4 بخش ذهنی، هنری، ساحلی و مبارزه ای اجرا می شود که قسمت هایی از آن در سالن ورزشی و قسمت هایی نیز در فضای باز قابل اجرا است.

در این رقابت ها تیم کشورمان با 37 ورزشکار زن و مرد حضور دارد.

[کد خبر:AJ10269]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب