dsc_0146.jpg

آینه جم: مدیر آموزش و پرورش جم از کسب رتبه اول استانی این شهرستان در امتحانات نهایی سوم متوسطه و پیش دانشگاهی خبر داد

به گزارش آینه جم، علیرضا سجادی با اعلام این خبر افزود: توجه به دستگاه تعلیم و تربیت بسیار مهم و ارزشمند است و همه باید در راستای اعتلای این نهاد مقدس تلاش کنند.
مدیر آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: در سال گذشته با عنایت مسئولین و استفاده از ظرفیت های پیرامونی، قدمهای موثری در جهت ارتقاء آموزش و پرورش شهرستان برداشته شد و افتخارات درخشانی در سطح استان و کشور نصیب این مجموعه گردید.
وی با اشاره به اهمیت امتحانات نهایی سوم متوسطه و پیش دانشگاهی اظهار داشت: ارزشیابی و امتحان عامل مهمی در جهت شناسایی توانمندی های دانش آموزان است و آموزش و پرورش در راستای فرایند یاددهی و یادگیری همواره به این مهم اهتمام ویژه و لازم داشته و دارد.
مدیر آموزش و پرورش جم افزود: با توجه به گزارش توصیفی و تحلیلی اداره کل آموزش و پرورش استان از نتایج امتحانات نهایی خرداد ماه 94، در رشته های نظری، فنی و حرفه ای و پیش دانشگاهی، شهرستان جم برای دومین سال متوالی رتبه اول استان بوشهر را کسب کرد.
وی وجود استعداد های درخشان در شهرستان عامل مهمی در کسب این موفقیت دانست و افزود: شهرستان جم با پیشنه ای درخشان همواره شاهد بروز و ظهور این استعداد ها در عرصه های مختلف بوده است و وظیفه ما بالفعل نمودن استعدادهای بالقوه فرزندان این دیار می باشد.
سجادی کسب این موفقیت را حاصل همت و پشتکار فرهنگیان و دانش‌آموزان تلاش گر شهرستان دانست و از فرهنگیان، دانش‌آموزان و همه عواملی که موجبات این موفقیت را فراهم کرده‌اند قدردانی و تشکر نموده و ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز شاهد تکرار این موفقیت باشیم.
نکته قابل ذکر اینکه میانگین نمره ورقه دانش‌آموزان شهرستان جم از میانگین نمره کشوری نیز بالاتر بوده است.

[کد خبر:AJ8796]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # طالب مؤذنی 1394-07-16 06:12
تبریک به دانشجویان درسخوان و تشکر از معلمان و مدیران زحمتکش آموزش و پرورش شهرستان.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شهروند جمی 1394-07-16 11:21
انشالله به امید موفقیت های بیشتر و بهتر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب