3942124_9153.jpgآینه جم: بر اساس انعقاد تفاهم نامه بنیاد مسکن با کمیته امداد کشور، ۲۰ هزار واحد مسکونی در روستاها ساخته می شود که سهم استان یک هزار واحد است.

 

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان بوشهر، برهمین اساس نشستی با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی و سرپرست بنیاد مسکن استان بوشهر برگزار و چگونگی این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این مراسم گفت: در سال های گذشته، در یک کار مشترک با همکاری بنیاد مسکن، مددجویان کمیته امداد جهت استفاده از مزایای تسهیلات مسکن روستایی برای ۴۰۰۰ واحد مسکونی در سطح استان اقدام و صاحب خانه شدند.
لطفی افزود: امیدواریم در اجرای این تفاهم نامه که افق آن احداث ۵۰۰۰ واحد مسکونی می باشد که در مرحله اول آن احداث ۱۰۰۰ واحد ابلاغ شده است و با هماهنگی و همکاری دو دستگاه بتوانیم در جهت پیشبرد اجرای این تفاهم نامه گام برداریم، همچنین از وجود مسئولین ارشد استانی، فرمانداران و مدیران بانک های عامل بهره مند شویم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته امداد افراد واجد شرایط را طی لیست شهرستانی به بنیاد مسکن معرفی خواهد نمود تا مراحل اولیه تشکیل پرونده در شعب بنیاد مسکن انجام شود.
حیدری بریدی سرپرست بنیاد مسکن استان بوشهر نیز در این نشست گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، مددجویان کمیته امداد برای ساخت مسکن روستایی مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وام کم بهره از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی دریافت می کنند و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از کمیته امداد، همچنین ۲۰ میلیون ریال از حساب ۱۰۰ امام (ره) دریافت خواهند نمود که در سال جاری عملیات اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال در استان آغاز خواهد شد.


[کد خبر:AJ8728]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب