به گزارش خبرنگارآوای جم؛همزمان با هفته نیروی انتظامی و در دومین روز از این هفته نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان جم با نمایندگان رسانه های شهرستان برگزار گردید.

 سرگرد گراوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم در این نشست ضمن تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی گفت،برگزاری صبحگاه مشترک،اعزام کارشناسان و مددکاران اجتماعی به مدارس،بازدید دانش آموزان از سیستم پلیس 110 ،مانور خودرویی،راه اندازی پارک ترافیک و حضور در گلزار شهدا را بخشی از برنامه های این هفته می باشد.

گراوند اضافه نمود علاوه بر برنامه های مذکور،جنگ شادی و تجلیل از خانواده های کارکنان،نشست پرسش و پاسخ با پرسنل فرماندهی انتظامی و مردم و مسابقات ورزشی نیز در این هفته اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد به مناسبت هفته نیروی انتطامی از 14 مهر لغایت 20 مهر 93 کلیه موتور سیکلت های توقیفی چنانچه شکایتی علیه شان مطرح نباشد بدون هیچگونه جریمه ای آزاد می شوند.

مردم جم مردم بافرهنگی هستند.

روح الله گراوند با تکرار جمله خود که روز گذشته در مصاحبه رادیویی نیز عنوان کرده بود،گفت مردم جم مردم بافرهنگی هستند و این موضوع کمک زیادی به ما درکاهش وقوع جرم می نماید.

کاهش جرایم و افزایش کشفیات

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت در مقایسه شش ماهه اول سال 93 با شش ماهه اول سال 92 می بینیم که در اکثر جرایم با کاهش وقوع جرم مواجه شده ایم که از آن جمله می توان به سرقت،توزیع مواد مخدر،قاچاق سوخت اشاره نمود و در طرف مقابل کشفیات بسیار زیادی داشته ایم که آمار قابل توجهی را نشان می دهد.

وی گفت کشف مقدار بسیار زیادی سوخت قاچاق،کشف موتور سیکلت،دستگیری سارقین، و منهدم نمودن باند توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای شهرستان از اقدامات موثر پرسنل زحمتکش انتظامی شهرستان جم بوده است.

تصادفات خسارتی،جرحی و فوتی نقطه ضعف شهرستان جم است.

سرگرد گراوند گفت علیرغم شاخص ها و آمارهای بسیارخوددر حوزه امنیت شهرستان در بخش های مختلف،متاسفانه در تصادفات خسارتی،جرحی و فوتی با رشد نگران کننده ای مواجه ایم.

وی تصریح کرد ما در مجموعه انتظامی تلاش می کنیم به سهم خودمان در کاهش این مقوله اثر گذار باشیم اما عمده این گره به دست مردم باز می شود و آنها نیز باید ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از جان و مالشان حفاظت نمایند.

کلانتری شهرجم نیازمند اهداء زمین/سردار عباس زاده نگاه ویژه ای به جم دارد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم در خصوص راه اندازی کلانتری در شهر جم گفت تا زمانی که قطعه زمینی در این خصوص اهدا نشود،نمی توان کلانتری را راه اندازی نمود.

وی گفت سردار عباس زاده فرمانده انتظامی استان،نگاه ویژه ای به شهرستان جم دارد و در بازدید اخیر ایشان از شهرستان،قول مساعد داده است،چنانچه زمینی در اختیار کلانتری قرار گیرد،حداکثر ظرف دو ماه کلانتری را با امکانات کامل و نیروی مورد نیاز،تجهیز نماید.

عدم همکاری مدیریت برق شهرستان جم جهت کنترل مناسب ورودی شرقی شهرستان

سرگرد گراوند در پاسخ به سوالی در خصوص سرقت احشام در جم گفت عمده این سارقین از ورودی شرقی شهرستان وارد شده و از همان مسیر نیز خارج می شوند.

وی گفت کانکسی را در ورودی اتوبان قرار داده ایم که بتوانیم یک ایست بازرسی دائمی در آن قسمت داشته باشیم اما متاسفانه مدیریت برق شهرستان،درخصوص تامین برق کانکس مذکور همکاری مناسبی را ندارد.

در برخورد با نیروهای متخلف در داخل سیستم انتظامی شهرستان اهمال نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جم در پاسخ به سوال دیگری در خصوص نظارت بر عملکرد پرسنل نیروی انتظامی نیز گفت حساسیت ویژه ای به نحوه برخورد با مردم دارم و چنانچه هر کدام از پرسنل برخورد مناسبی با مردم نداشته باشند و یا تخلف دیگری انجام دهند،به هیچ عنوان اهمال نخواهم کرد.

رسانه های چشم های من در شهرستان هستند.

فرمانده جوان انتظامی شهرستان جم  در انتهای نشست خبری خود با اصحاب رسانه،از خبرنگاران بعنوان چشمان خود در جامعه نام برد و خواستار کمک و مشاوره به وی در همین زمینه ها شد.

وی خاطرنشان ساخت در هر زمان آماده پاسخگویی به رسانه ها هستم و امیدوارم با کمک خبرنگاران بتوانیم محیطی امن تر در شهرستان ایجاد نمائیم.

 

DSC_0136

DSC_0133 DSC_0135

 عکس:تاورتا

 

[کد خبر:AJ3020]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب