خبرنگار :حسین لاری

 

به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه از دعوت به تقوای الهی به بیان اوصاف مومنین حقیقی از دیدگاه امام صادق (ع) پرداخت و اظهار کرد: مومن حقیقی کسی است که زمانی که خشمگین و غضبناک می‌شود از مسیر حق خارج نمی‌گردد و حرفی یا حرکتی خارج از مسیر حق از او سر نمی‌زند و مواظب است که از مسیر حق خارج نشود.

وی با گرامیداشت سالروز ارتحال نخستین امام جمعه تهران آیت‌الله طالقانی افزود: این عارف مجاهد نقش مهمی در تثبیت نظام داشت و همچنین لازم است سالروز شهادت شهید محراب آیت‌الله مدنی را گرامی بداریم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر انقلاب، سه موضوع در تقویت کشور نقش کلیدی دارد که شامل علم و فناوری، اقتصاد و فرهنگ است و در این سه بخش باید سرمایه‌گذاری کرد و قوای سه‌گانه در این بخش‌ها فعال باشند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: یکی دیگر از تاکیدات رهبری این است که باید از مسئولان حمایت کرد و در واقع حرف آقا این است که باید مراقب باشید و ما نیز به ویژه در این شهرستان باید مواظبت کنیم تا اختلاف به وجود نیاید.

وی اضافه کرد: همواره کسانی در مخفیگاه هستند که ایجاد اختلاف کنند و در واقع اختلاف‌افکنی مال دشمنان است و دوستان در این مسیرحرکت نمی‌کنند.

امام جمعه عسلویه با گرامیداشت سالروز درگذشت موسس حوزه علمیه قم گفت: حضرت آیت‌الله حائری یزدی عالمی برجسته و پیوسته عارف به خدا بود و حوزه علمیه عظیمی را بنا گذاشت که امروز پایگاه بزرگ اسلام است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به عمل جراحی رهبر معظم انقلاب افزود: این روزها حضرت آقا قدری کسالت داشتند بحمدالله حالشان بهتر شده و ترخیص شدند که جای شکرگزاری دارد؛ ملت ما شکرگزار هستند و قدر خوبی‌ها را می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت دعای مردم و مومنین و به کوری چشم دشمنان حضرت آقا شفا یافتند، خیلی‌ها تبلیغ می‌کردند که رهبری پزشک خصوصی و بیمارستان خصوصی دارند ولی همگان دیدند که ایشان در بیمارستان دولتی عمل شدند و فرمودند در ساعتی عمل و بستری شوند که مزاحمتی برای مردم و بیماران عادی ایجاد نشود.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: ان‌شاءالله که سایه ولایت بر سر ما مستدام باشد و این انقلاب با دستان ایشان به صاحب اصلی‌اش امام عصر (عج) سپرده شود.

[کد خبر:AJ3015]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب