آینه جم:هفتمین جلسه شورای عالی هماهنگی استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان ارشد سپاه استان، فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیرکل محترم اطلاعات استان برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری آینه جم، نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، همگان را به بهره گیری از فیوضات این ماه پرخیر و برکت سفارش کرد و در ادامه خواستار تلاش و جدیت بیشتر و هدفمند در سایه وحدت و همدلی در جهت رسیدن به افق های توسعه و پیشرفت متعالی برای استان شد.

آیت الله صفایی غلامعلی بوشهری همچنین بر کارهای اساسی، کلان و راهبردی برای شتاب گرفتن استان در مسیر تعالی، تأکید کرد و خواستار مراقبت از فضای استان بوشهر در ابعاد مختلف شد.

در ادامه این جلسه، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی و فرماندهان ارشد سپاه استان مطالبی بیان کردند.

این جلسه یک مصوبه مهم و اساسی نیز داشت که آن، استخراج 10 پروژه مهم و راهبردی استان و پیگیری وضعیت پیشرفت فیزیکی آنها و بعضاً مهیا کردن زمینه‌های شکل گیری آنها، بود.

لازم به ذکر است که استاندار بوشهر به دلیل سفر خارج از کشور در این جلسه حضور نداشت.

مدیران جدید در راه و شهرسازی استان بوشهر منصوب شدند

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در ابلاغ های جداگانه‌ای مدیریت املاک حقوقی، روسای ادارات ایمنی، ترافیک و حریم راهها و راه و شهرسازی شهرستان بوشهر را منصوب کرد.

علیرضا صفایی در احکام جداگانه ای مهندس یونس ابراهیمی را به عنوان سرپرست مدیریت املاک و حقوقی، مهندس عبدالوحید توکلی رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌ها و مهندس عبدالرضا رستمی را به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بوشهر منصوب کرد.

در بخشی از این احکام آمده است: انتظار می‌رود با بهره گیری از تجارب سایر همکاران و برنامه ریزی مناسب با استفاده بهینه از امکانات در راستای ارتقای سطح خدمات و حفظ و حراست بیت المال ضمن تکریم ارباب رجوع در راستای خدمات رسانی به مردم ولایتمدار بوشهر با توکل به خداوند منان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید./مهر

[کد خبر:AJ2990]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب