به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت الاسلام احمدی نماینده کنگان ،جم ،دیر وعسلویه در مجلس شورای اسلامی در نشستی با بهرامی مدیر کل مخابرات استان بوشهرمسائل و مشکلات مخابرات شهرستان های جنوبی استان مطرح کرد.

 

احمدی با اشاره به جوانان تحصیل کرده و فعال در شهرستان های جنوبی استان بوشهر تصریح کرد تلفن  و اینترنت  از نیازهای اساسی زندگی مردم می باشد.

وی قرن جدید را قرن ارتباطات و تکنولوژی دانست و اظهار داشت اینترنت نقش اساسی در زندگی مردم ایفا می کندوگرایش مردم به استفاده از اینترنت رو به افزایش است.

احمدی وضعیت مخابرات شهرستان جم را نامطلوب دانست و گفت شوراها و مسئولین شهرها و روستاهای  جنوبی استان  از وضعیت نامناسب مخابرات و اینترنت پرسرعت به خصوص در روستاها گلایه مندند.

عضو مجمع نمایند گان استان بوشهر گفت عدم آنتن دهی تلفن در اتوبان جم-سیراف قابل قبول نیست ومردم شهرستان های کنگان،جم،دیرو عسلویه  ضمن قدردانی از تلاش های مخابرات استان ؛ نیازمند توجهات بیشتر هستند.

احمدی در پایان خواستار تعیین تکلیف کارکنان قراردادی مخابرات شد.

بهرامی مدیر کل مخابرات استان بوشهر در این نشست ضمن تشکر از تلاش های نماینده  حوزه انتخابیه جنوب استان برای پیشرفت استان بوشهر گفت از برنامه های وی حل مشکلات مخابرات شهرستان های جنوبی استان است.

وی  در خصوص مخابرات شهرستان جم گفت زیرساخت های خوبی برای اینترنت پرسرعت و توسعه فیبر نوری  وجود دارد و اهتمام بر این است مشکلات مخابرات این شهرستان حل شود.

مدیر کل مخابرات استان بوشهر در خصوص نیروهای قراردادی  اظهار داشت رایزنی برای رفع مشکل آنها انجام خواهم داد.

وی گفت دسترسی به خطوط  تلفن همراه در اتوبان جم به سیراف به زودی اجرایی خواهد شد.

وی در پایان این نشست از برنامه ریزی برای دسترسی روستاهای شهرستان های جنوبی استان به  اینترنت پرسرعت خبر داد.

[کد خبر:AJ2989]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب