آوای جم؛گشایش گره حضور تیم فوتبال گازفجرجم فقط به دست مهندس اسلامی است.


به گزارش خبرنگار آوای جم؛معین راستین مسئول کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرجم با اعلام خبر فوق گفت:با پیگیری ها و رایزنی های بعمل آمده در سطح وزارت نفت ، شرکت ملی گاز ایران،مرکز استان و سطح شهرستان جم به این نتیجه رسیده ایم که حل مشکلات تیم فوتبال گازفجرجم،فقط به دست مهندس رحیم اسلامی،مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم می باشد.

وی گفت متاسفانه موضوع هبه ی این تیم در سال گذشته به شکل عجیبی از جانب پالایشگاه فجر جم به رده های بالای مدیریتی وزارت نفت پیشنهاد گردیده است که پذیرش این مسئله به هیچ عنوان از طرف شورای شهرجم،ممکن نیست زیرا موجب بلاتکلیفی و سرخوردگی ورزشکاران شهرستان جم خواهدشد.

منتخب جوان مردم در شورای اسلامی شهرجم تصریح کرد با توجه به پتانسیل این تیم در سطح شهرستان و استان که می تواند بدون دغدغه مالی و با درایت مسئولین به رده های بالاتر صعود نمایدنیازمند توجه ویژه هیئت مدیره شرکت پالایش گازفجرجم و در راس آن مهندس اسلامی،مدیرعامل شرکت است.

راستین افزودبا توجه به اینکه این تیم،تنها تیم فوتبال فعال شهرستان می باشد که در صورت عدم توجه به آن،ورزش شهرستان رو به تعطیلی می رود این انتظار از مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم وجود دارد که هرچه سریعتر دستور بستن تیمی پرقدرت که توانایی صعود به لیگ دسته یک را داشته باشد،صادر نموده تا از این رهگذر،ورزش شهرستان نیز همچنان زنده بماند.

عضو شورای اسلامی شهر جم یادآور شد با توجه به نتایج بسیار خوب تیم های جوانان و امید گاز،که موفق شدند با بازیکنان بومی،به مسابقات کشوری صعود نمایند و محدودیت زمانی جهت جذب بازیکن خوب و کارآمد،امید است که با اقدامی به موقع جهت سامان دادن به این باشگاه،شاهد پشتوانه سازی برای آینده تیم گاز و ورزش شهرستان باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود که تیم فوتبال شرکت پالایش گاز فجرجم در آینده ای نزدیک،بتواند نمایندگی استان محروم بوشهر را در لیگ برتر داشته باشد.

[کد خبر:AJ2984]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب