آبنه جم:مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش منطقه ویژه پارس در توسعه اقتصادی و انرژی کشور گفت: تمامی ظرفیت های برای توسعه منطقه ویژه پارس بکار گرفته شود.

 

به گزارش آینه جم:و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس رکن الدین جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان منطقه ویژه پارس که صبح امروز در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس این سازمان برگزار شد گفت:انتخاب مهندس یوسفی به عنوان مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس که از نیروهای توانمند و جوان استان بوشهر می باشد نوید درخشانی برای سازمان منطقه ویژه پارس می دهد تا با تدبیر و تکیه بر توان نیروهای جوان بتواند در تحقق اهداف سازمان گام بردارد.

مهندس جوادی خواستار بازتعریف ماموریت های سازمان منطقه ویژه پارس در راستای رسیدن به اهداف خود شد و گفت:از مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس انتظار می رود در مدت زمان مشخص ضمن بازتعریف ماموریت های اصلی سازمان نسبت به اصلاح برخی از فرآیندهای سازمان اقدام کند.

وی با بیان اینکه ارتباط صنعت نفت با محیط پیرامونی همواره توسعه منطقه را مورد توجه قرار داده است افزود: محیط پیرامونی و توسعه آن همواره یکی از دغدغه های اصلی وزارت نفت بوده است اما از طرفی پیامد های ناخواسته توسعه در هر منطقه ای وجود دارد که امیدواریم با بررسی و مطالعه دقیق برخی از کاستی ها، آن را برطرف کنیم.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران افزود: هر کس در هر مقام و مسوولیتی قرار گیرد زمانی موفق خواهد بود که بتواند میان واقعیات و نیازهای منطقه و توسعه صنعت پلی مناسب برقرار کند که این امر جز با همراهی و همکاری تمامی مسوولان میسر نخواهد بود.

جوادی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که اهمیت افتتاح  یک پالایشگاه بیشتر از اهمیت به مردم مناطق پیرامونی نیست و همواره توسعه صنعت و ارتباط مطلوب با مردم آن مناطق لازم و ملزوم یکدیگر هستند که این باید مورد توجه قرار گیرد.

مهندس جوادی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و خدمات مهندس مسعود نصوری در زمان تصدی مسئولیت با بیان برخی خصوصیات و ویژگی های مدیرعامل سابق سازمان منطقه ویژه پارس گفت: حل مشکلات و تلاش جهت بستر سازی با هدف بهبود فعالیت ها در حوزه برداشت از میدان مشترک گازی پارس جنوبی از مهمترین نکات قابل توجه مدیریت مهندس نصوری در زمان تصدی گری منطقه ویژه پارس بوده است که امیدواریم این روند ادامه یابد.

جوادی در پایان  ضمن دعوت مجدد از مهندس نصوری جهت همکاری با وزارت نفت ابراز امیدواری کرد: مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس با رویکرد نو و استفاده بهینه از تمامی پتانسیل های موجود فضا را جهت پیشرفت و توسعه پارس جنوبی بکار گیرد.

  تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 9 تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 1

تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 3 تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 5

تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 10 تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 7

تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 8 تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 11

تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 12 تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 16

تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 19

تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 19 تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 20

تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 6 تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 21 تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 23  تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 22

تودیع و معارفه مهندس نصوری و یوسفی 24 

 

 

[کد خبر:AJ2978]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب