به گزارش آینه جم:در جریان پیگیری های خبری خود به زمزمه هایی برمی خورند که میهمان کردن خوانندگان به این شنیده ها خالی از لطف نیست:


 تمدید ماموریت مدیرکل ورزش و جوانان

  • گفته می شود با وجود آنکه برخی چهره های تصدی مدیرکلی ورزش و جوانان بوشهر برخی مراحل اداری را طی کرده اند، استانداری حکم ادامه ماموریت رضا جمشیدی در وزارت ورزش را تا شهریورماه تمدید کرده است. وی کارمند وزارت کشور می باشد، اردیبهشت ماه 88 جایگزین حسین وردیانی در اداره کل ورزش و جوانان شد. باید دید آیا تمدید حکم ماموریت جمشیدی به ادامه مدیرکلی وی منجر می شود؟

 

 گزینه معاونت سیاسی فرمانداری عسلویه

  • از علیرضا سجادی رییس شورای سوم شهر جم و عضو کنونی این شورا به عنوان جدی ترین گزینه معاونت سیاسی فرمانداری عسلویه یاد می شود. وی پیش از انتخاب حمزه اعتماد، از گزینه های فرمانداری شهرستان دیر نیز محسوب می شد.

 

 استارت انتخاباتی شهریاری برای مجلس دهم

  • خبر دیگر اینکه زنگ تبلیغات زودهنگام انتخابات مجلس دهم در شهرستان دشتی به صدا درآمد. گفته می شود کمال الدین شهریاری از گزینه های اصولگرای حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان در حال آماده کردن خود برای این انتخابات می باشد و اخیرا با حضور در جمع هوادارانش در شهر خورموج سخنرانی کرده است. انتخابات مجلس دهم اواخر سال 94 برگزار می شود.

 

برچسب عجیب آقای مدیرکل به منتقدش

  •  مدیرکل ورزش و جوانان استان در یک برنامه تلویزیونی، منتقد جدی عملکردش را متهم به اهانت به رهبری کرده است. ماجرا از آنجا آغاز شده که در برنامه فوتبالی "نشان" از سیمای مرکز بوشهر، عبدالعزیز افتخاری در بخشی از سخنانش اعلام کرده «چرا از محل مصوبات و کمک های مقام معظم رهبری، زمین چمنی ساخته اید که فاقد هر گونه امکانات است» همین جمله به زعم مدیرکل توهین به رهبری بوده و در تماس تلفنی با برنامه چنین برچسبی به منتقد خود زده است!

 

 امضای اجباری برای ارتقا سرپرست

  • شنیدیم جمع آوری امضا در یکی از ادارات برای ارتقا سرپرست به مدیرکل، نارضایتی شماری از کارکنان را در پی داشته است. معترضان با اشاره به اینکه نزدیک به 80 درصد کارکنان ستادی و شهرستانی این اداره قراردادی هستند، می گویند: همزمان شدن امضای این طومار با تعیین تکلیف قرارداد کارکنان، منجر به اجباری شدن امضای آنها شده، چرا که در صورت خودداری از چنین اقدامی، ممکن است اخراج شوند. ظاهرا جمع آوری امضاها برای ارسال به سازمان مرکزی از سوی معاون این اداره پیگیری می شود. نام این اداره نزد «خلیج فارس» محفوظ است.

 

37 هزار بوشهری در نوبت وام ازدواج

  • براساس آمار یک نهادنظارتی، قریب 37 هزار زوج بوشهری در نوبت تسهیلات ازدواج می باشند. این آمار مربوط به ثبت نام کنندگان سال های 91 و 92 سامانه اینترنتی وام ازدواج می باشد. همچنین براساس این گزارش، بیشترین شمار پرداخت وام ازدواج استان طی دو سال گذشته، مربوط به بانک های صادرات، ملی و کشاورزی بوده است.

 

 گزینه معاونت فرمانداری دشتی

  • باخبر شدیم روند اداری و استعلام های بردستانی برای تصدی معاونت عمرانی فرمانداری دشتی در حال انجام است. وی از کارمندان فرمانداری این شهرستان می باشد که جایگزین علی زارعی خواهد شد. زارعی همزمان با این معاونت، طی 9 ماه گذشته سرپرست بخشداری شنبه و طسوج نیز بوده است.

 

 پلمب مطبی که سقط جنین می کرد

  • یک مرکز سونوگرافی و درمان نازایی در شهر بوشهر پلمب شد. گفته می شود در این مرکز سقط جنین غیرقانونی انجام می شده است
  • منبع:حلیج فارس
[کد خبر:AJ2976]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب