آینه جم:در آئینی با حضور امام جمعه جم جشن فرشتگان کمیته امداد امام خمینی(ره) عصر پنجشنبه در این شهر برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت الاسلام محمد گنجی در این  آئین با تبریک فرار رسیدن ماه شعبان از زحمات پرسنل کمیته امداد جم تشکر و قدردانی واظهار داشت:حضور در کنار خانواده بزرگ کمیته امداد برای هر کس افتخار است.

وی افزود: کمیته امداد ارگان مقدس است که در آغاز انقلاب اسلامی به فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی تاسیس شد و در این 35 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام داده است.

گنجی به سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره و گفت: بعد از ائمه معصومین ،تاریخ بشریت مردی به بزرگی و عظمت امام خمینی (ره) ندیده است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) معادلات دنیا را تغییر دادو دنیا را متحول کرد و این شخصیت بزرگ نه متعلق به ملت ایران بلکه متعلق به کل جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه که هر جا مسلمانی باشد باید آنجا کمک کنیم خاطر نشان کرد: سیاست و اندیشه امام باعث نفوذ جمهوری اسلامی در کل دنیا شده و این موجب  خشم استکیار جهانی شده است و اسلام بر کرامت انسانی تاکید دارد و جمهوری اسلامی نه سلطه گر و نه سلطه پذیراست.

گنجی بیان کرد: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد باید احساس عظمت کنند که این نهاد به نام امام خمینی(ره)است و افتخار کنیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم.

130 یتیم در جم وجود دارد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) جم با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به گزارشی از عملکرد کمیته امداد جم پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر این شهرستان 130 نفر یتیم دارد.

محمد آهنجان با بیان اینکه در کل استان بوشهر برای دومین بار است که جشن فرشتگان کمیته امداد جم برگزار می کند افزود: خدمت به خانواده ها ی معظم و معزز تحت کمیته امداد افتخار این نهاد است.

معاون کمیته امدادامام خمینی(ره) جم تصریح کرد: از سال 90 تا 92 بالغ بر  5میلیاردو900 میلیون ریال توسط مردم وخیرین به این نهاد مقدس کمک شده است.

در پایان به فرزندان یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)جم  هدایایی اهدا شد.

 

[کد خبر:AJ2972]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب