آینه جم:در آیینی با حضور استاندار بوشهر، ارسلان زارع به عنوان فرماندار جدید دشتستان معرفی شد.

 

 

به گزارش آینه جم:در آیینی با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مدیران ارشد استان بوشهر و شهرستان دشتستان با تقدیر از خدمات علیرضا خرمی(فرماندار سابق)، ارسلان زارع به عنوان فرماندار جدید دشتستان معرفی شد.

 

زارع سابقه معاونت فرمانداری شهرستان دشتی و همچنین فرمانداری شهرستان دیر را در کارنامه خود دارد.

 

فرماندار جدید دشتستان در این مراسم اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی عبادت است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

 

ارسلان زارع افزود: توسعه متوازن شهرستان دشتستان از اساس‌ترین اولویت‌های اینجانب است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد: بهبود همه شاخص‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و مذهبی و امنیتی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

 

فرماندار دشتستان بیان کرد: خرمی فرماندار سابق تلاش‌های بسیار خوبی برای اعتلای شهرستان دشتستان داشت و باید از ایشان به خاطر خدمات گسترده به مردم تقدیر شود.

 

زارع ابراز داشت: برای رشد و پیشرفت شهرستان باید همه کمک کنند و همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر آبادانی شهرستان گام برداریم.

 

وی بیان کرد: دشتستان در مسیر توسعه گام برمی‌دارد و به فضل خدا این مسیر با تلاش همه مسئولان تداوم خواهد یافت.

 

بخشدار سعدآباد نیز به نمایندگی از بخشداران دشتستان نیز بیان کرد: مردم امسال در خلق حماسه‌های سیاسی نقشی بی‌نظیر داشتند و امیدوار هستیم خدمات لازم به مردم ارائه شود.

 

عبدالرحیم افروغ گفت: اجرای منویات مقام معظم رهبری به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه امور باشد و در این مسیر نباید کوتاهی شود. / فارس

































                                                                      

 

 

[کد خبر:AJ2942]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب