به گزارش آینه جم:در این مراسم که استاندار بوشهر، معاونین استاندار،فرمانداران استان، امامان جمعه، خانواده معظم شهدا، مدیران استانی و شهرستانی و هزاران عاشق اهل بیت عصمت و طهارت حضور داشتند.

حجت الاسلام سید محسن پور فاطمی از سادات خوش نام و محبوب بخش کاکی و شهرستان دشتی بر اثر مشکل قلبی بامداد سه شنبه در زادگاه خود به رحمت خدا رفت.

 

مرحوم حجت الاسلام سید محسن پور فاطمی بردار حجت‌الاسلام پور فاطمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی است که فرزند دوم خانواده و محبوبیت خاصی در بین مردم دارد.

 

ساده‌زیستی و صداقت ویژگی بارز حجت‌الاسلام پورفاطمی بود

 

استاندار بوشهر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان تسلیت به خانواده حجت‌الاسلام پورفاطمی و مردم شریف شهرستان دشتی اظهار داشت: خدمات و برکات این سید بزرگوار هیچ وقت از خاطر مردم این منطقه و استان نخواهد رفت و یاد و خاطره ایشان همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

 

 

مصطفی سالاری با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این عالم دینی افزود: ساده زندگی کردن و با صداقت زندگی کردن این سید بزرگوار برای همه ما پیام است.

 

استاندار بوشهر ادامه داد: همین عوامل باعث شد که امروز ما شاهد این حضور باشکوه در مراسم تشیع جنازه این سید بزرگوار باشیم.

 

 

این ضایعه شهرستان دشتی را به سوگ نشاند

 

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ضایعه مولمه ارتحال روحانی جلیل القدر حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا سید محسن پور فاطمی دیار دشتی را به سوگ نشاند.

 



 

وی: بدون تردید وجود ذی جود و ارزشمند آن سید بزرگوار که منشا خیر و برکت در دیار ولایتمدار دشتی بود و همچون شمعی شیفتگان را به گرد نور فروزان ولایت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام جمع می‌کرد، هیچگاه از یادها و خاطره ها محو نخواهد شد.

 

حجت‌الاسلام پورفاطمی منشا برکات بسیاری برای مردم بود

 

فرماندار دشتی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز شاهد حضور گسترده مردم شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان و همچنین افرادی از دیگر شهرهای کشور هستیم که بیانگر جایگاه ویژه این سید بزرگوار نزد مردم است.

 

 

سید علی هاشمی تصریح کرد: وجود ایشان منشا برکات بسیاری برای مردم این منطقه بود و ضایعه درگذشت ایشان غم بزرگی برای کل شهرستان است.

 

نصب پرچم و پارچه مشکی بر سردرب همه مناطل شهرها و روستاهای کاکی

 

سرپرست بخشداری کاکی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان تسلیت به همه سادات با کرامت منطقه کاکی و اقشار مردم شهرستان دشتی و استان بوشهر اظهار داشت: کل شهر و روستاهای بخش کاکی سیاه پوش شده و همه مردم کاکی بر سردرب منزل خود پرچم سیاه نصب کردند.

 

 

اسدالله حاجیانی افزود: بازار کاکی نیز از امروز به‌صورت تعطیل در آمده و همچنین از طرف شورای فرهنگ عمومی سه روز عزای عمومی اعلام شد.

 

پورفاطمی عمری را در خدمت به مستضعفین سپری کرد

 

حجت الاسلام محمدی امام جمعه کاکی نیز گفت: ایشان عمر با برکت خویش را در خدمت به اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) و مردم و مستضعفین سپری کرد و امروز سراسر استان بوشهر به‌ویژه شهرستان دشتی در فراق ایشان اشک ماتم می‌ریزند.

 

 

...............................
گزارش: قاسم بازیاری

 

242325282120192226271817161514111291083456723029http://8pic.ir/images/38785484434735718948.jpg1

 

 

 

 

 

[کد خبر:AJ2940]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب