آینه جم؛ فرماندار شهرستان جم گفت: جم دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف است و تلاش داریم تا با همکاری و تعامل ویژه، روند توسعه شهرستان جم شتاب بیشتری بگیرد.

8I4A7284.jpg

به گزارش آینه جم؛ فتح الله نوروزی صبح دوشنبه در اولین نشست کاری خود با پرسنل فرمانداری جم با تاکید بر لزوم صداقت و درستکاری در انجام وظایف محوله اظهار داشت: مردم سره را از ناسره به خوبی تشخیص می دهند و مجموعه ی فرمانداری به عنوان تیم مدیریتی شهرستان باید نقشی اعتماد ساز و گره گشا را ایفا کند.

نوروزی نگاه تیمی را یکی از عوامل موفقیت فرمانداری دانست و افزود: کار تیمی مستلزم اتکا به نگاه کارشناسی و اعتماد به مشورت نخبگان است و اگر قرار است کاری پخته انجام شود قطعا نیاز است که از فیلتر تدبیر و عقلانیت عبور کند.

وی با اشاره به رای 70 درصدی مردم جم به دولت تدبیر و امید اضافه کرد: مردم جم دولت روحانی را برگزیدند چون خواهان نگاه مدبرانه، احیای اخلاق و مسند نشینی عقلانیت بودند و همه ما باید تلاش کنیم خواسته ی مردم محقق شود.

نوروزی با بیان اینکه اهل تعارف و مبهم گویی نیستم تاکید کرد: همواره صادقانه و صریح سخن می گویم و اعتماد متقابل را اصل مهم در مدیریت می دانم.

وی افزود: مجموعه کارشناسی فرمانداری، چشم بینا و گوش شنوای شهرستان برای پیگیری مسائل مردم هستند و در این مسیر نباید دچار روزمرگی و تکرار شویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با تاکید بر اینکه در دنیای امروز داشتن امکانات زیاد ملاک دقیقی برای موفقیت نیست بلکه چگونگی استفاده از امکانات موجود نشان از توانمندی یک مدیر دارد ابراز داشت: شهرستان جم دارای ظرفیت های بسیار بزرگی است و باید تلاش کنیم از این ظرفیت ها نهایت استفاده را در راستای تامین رفاه و معیشت مردم ببریم.

نوروزی جو صمیمی و دوستانه را در محیط کاری دارای اثر ایجابی دانست و افزود: به جو صمیمی اعتقاد راسخ دارم اما بر نظم و انضباط کاری اصرار جدی دارم و قطعا نظارتی دقیق بر نحوه ی خدمات رسانی به مردم خواهم داشت.

وی برگزاری انتخابات پیش رو را یکی از برنامه های مهم در سال جاری برشمرد و اظهار امیدواری کرد مجموعه ی فرمانداری بتواند در رقم زدن انتخاباتی پرشکوه نقشی موثر ایفا کند.

وی فرماندار سابق جم را فردی توانمند و دلسوز توصیف کرد و افزود: امیدوارم بتوانم با همراهی مردم و مسئولین شتاب دهنده ی مسیر توسعه ی ایجاد شده در شهرستان جم باشم.

پیگیری جدید موضوع آب و راه های شهرستان

فرماندار جم در نشست با مدیران ادارات آبفا روستایی و شهری و راه و شهرسازی موانع، مشکلات و ظرفیت های این دو حوزه را مورد بحث و بررسی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری جم؛ فتح اله نوروزی در این نشست با اشاره به دغدغه های مهم مردم در این دوحوزه اظهار داشت: باید تلاش کنیم زیرساخت های آب و راه شهرستان به سطح مطلوب برسد.

وی با اشاره به فصل تابستان و لزوم عبور از شرایط بحرانی در حوزه ی آب افزود: در حوزه ی آب شهرستان در سال گذشته اقدامات بسیار موثری انجام شده است و لازم است با استمرار تلاش ها، شرایط را برای تامین آب شرب مردم خصوصا مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند فراهم کنیم.

نوروزی افزود: برخی روستاهای شهرستان با مشکلات بیشتری در حوزه ی تامین آب مواجه هستند و لازم است اقدامات جدی تری برای رفع مشکلات این روستاها اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: با تمام توان برای تامین مناسب آب شرب مردم در فصل تابستان تلاش خواهیم کرد و مدیران آب شهرستان نیز در این زمینه تمام تلاش و همت خود را به کار خواهند بست.

فتح اله نوروزی برنامه ریزی برای مدیریت تامین آب در فصل تابستان را مهم و حیاتی توصیف کرد و بر ضرورت اتمام هر چه سریعتر طرح انتقال آب شیرین به جم و نیز آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ آبخیزداری تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم به موضوع راه به عنوان دومین دغدغه ی مردم شهرستان جم اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه های مهم مردم شهرستان جم موضوع راه است که در این زمینه نیز اهتمام ویژه خواهیم داشت.

نوروزی افزود: در حوزه ی راه های شهرستان نیز پیگیری های خوبی انجام شده است که قطعا این پیگیری ها تا مرحله عملیاتی شدن کامل ادامه خواهد یافت.

وی به موضوع روشنایی تونل ها نیز اشاره کرد و خواستار حل این معضل چند ساله ی شهرستان و دغدغه ی مردم و مسافرین شد.
فتح اله نوروزی آغاز عملیات اجرایی راه جم به ریز، راه ریز به دژگاه ، تکمیل پروژه راه ریز به سرچشمه و هم چنین بررسی وضعیت راه چاهه به اکبرآباد را نیز از طرح های مهم در حوزه ی راه دانست و خواستار همراهی همه ی مردم و مسئولان در زمینه تحقق این امور شد


  

.

[کد خبر:AJ5065]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # ب 1394-04-01 21:42
درود بر نوروزی گل
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # علی گناوه 1394-04-01 21:52
به جناب نورزی تبرک اگم.وجود گرانهمر و گران ارجش در عرصه مدیر یت شهرستان میتونه مایه مباهات باشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # رضا حمدی نژاد 1394-04-01 21:54
با آرزوی طاعات و عبادات همه روزه دارن جمی
متاسفانه استفاده غیر مجاز کود مرغی در مزارع شهرستان تنفس را در ماه مبارک رمضان مشکل کرده است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب