000000pmyj1k3p.jpg

 

آینه جم- نبود و كمبود زمين تمرينى مناسب در شهر جم يكى از دغدغه هاى مهم باشگاه پارس جنوبى جم بوده تا اين تيم مجبور باشد در يك فصل فوتبالى بيشترِ نيمى از آن در تهران جا خوش كند اما با ورود مديران بومى به اركان مديريتى اين باشگاه و خبرهاى رسيده حاكى از اين است كه با حمايت هاى كه سخاوت اسدى مديرعامل منطقه ويژه از باشگاه پارس دارد شاهد تكاپويى در مديران بومى اين باشگاه هستيم تا يكى از دغدغه هاى چند ساله هوداران فوتبال در جم مرتفع گردد.
بدون شك اگر تيم پارس و كادر فنى او روزهاى بيشترى را در جم سپرى كنند استعدادهاى ناب ترى از بوشهر فوتبال خيز به ايران معرفى مى شود و جم بهره بيشترى از فوتبال خواهد برد.
طى خبرى كه به اين سايت رسيده است و محمد اسدى مدير تيم هاى فوتبال و قائم مقام باشگاه پارس  هم آن را تاييد كرده امروز مى توان گفت با همكارى منطقه ويژه اقتصادى انرژى پارس و حمايت هاى مهندس سخاوت اسدى بزودى با بهسازى چمن مجموعه ورزشى آموزش و پرورش اين مكان در اختيار باشگاه قرار مى گيرد.
محمد اسدى به سايت آينه جم گفت: يكى از برنامه هاى اصلى ما در باشگاه پارس جنوبى ايجاد زير ساخت ها و افزايش امكانات تمرينى در شهر جم است و شايد امروز كه مديرعامل منطقه ويژه به ايجاد چنين فضاى زيرساختى براى تيم پارس در جم توجه دارد همه مسئولان شهر بايد پاى كار باشند تا اتفاقى كه در يك دهه گذشته رخ نداده است را امروز رقم بزنيم و ساختار و زير ساخت باشگاه را به سمت حرفه ايى گرى پيش ببريم، براى پيشرفت اين باشگاه ما مى توانيم الگوبردارى خوبى از باشگاه هاى خوب داخلى و حتى خارجى داشته باشيم. براى اينكه آكادمى و ديگر تيم هاى باشگاه بتوانند در بحث بازيكن سازى و پرورش استعدادها عملكرد بهترى داشته باشند ما نيازمند ارتقا زيرساخت ها و امكانات هستيم و تجهيز و بهسازى زمين تمرين در شهر جم اولين پروژه اين پلان بزرگ خواهد بود.
اسدى با تشكر از حمايت هاى دكتر شيخ موسى احمدى نماينده مردم در مجلس و آقاى احمدپور فرماندار جم و آقاى حسينى مدير آموزش و پرورش شهرستان اذعان داشت؛ مديرعامل منطقه ويژه در انجام اين پروژه مصر است و اميدواريم با فضاى مثبتى كه حول باشگاه شكل گرفته است بتوانيم در امر باشگاه دارى گام هاى بلند حرفه ايى گرى را برداريم.
[کد خبر:AJ45381]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب