157578918.jpg

آینه جم؛  مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از شروع موج جدید ناپایداری‌ها از روز سه‌شنبه در این استان خبر داد و گفت: سامانه جدید بارشی از روز سه‌شنبه تا یکشنبه آینده در استان بوشهر فعال است.

به گزارش آینه جم ؛  فرج ‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی اخیر تا روز دوشنبه در سطح استان بوشهر است.

وی تصریح کرد: در پی خروج این سامانه از استان، از روز سه‌شنبه تا روز یکشنبه آینده عبور متوالی امواج ناپایدار از جو استان سبب افزایش مجدد ناپایداری‌های جوی خواهد شد.

شکوهی‌پور اضافه کرد: طی این مدت روی خلیج‌فارس و در سطح استان به تناوب بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان، افزایش موقت سرعت وزش باد روی دریا و سواحل استان و در پی آن افزایش ارتفاع موج دریا وجود دارد.

شکوهی‌پور افزود: طی این مدت دریانوردان و کشاورزان تمهیدات و آمادگی لازم را در مواجهه با خطرات احتمالی داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر در خصوص میزان بارندگی سامانه بارشی استان خاطرنشان کرد: میزان بارش از روز پنجشنبه تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه در خارک ۱۷۵٫۸، بهرگان ۱۵۹٫۹، گناوه ۱۳۳٫۵، دیلم ۸۹٫۹، فرودگاهی بوشهر ۷۴٫۱، دریایی بوشهر ۷۰٫۴، برازجان ۴۹٫۵، عسلویه ۳٫۵، دیر ۲٫۵ و جم ۲ گزارش‌شده است.

[کد خبر:AJ34300]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب