3357912.jpg

 

 

 آینه جم: محمد حسيني  فرماندار جم پیرامون عملکرد مخابرات و مطالب اخیر رسانه ها در نقد زیرساخت های مخابراتی این شهرستان گفت:

 

توقف در پروژه توسعه فيبر نوري در شهرستان به عامل نارضايتي شديد در جامعه تبديل شده است كه مخابرات مسئول اين نارضايتي است.

در سه سال اخیر تا کنون 26 كيلومتر توسعه فيبر نوري در كل شهرستان انجام شده است كه 16 كيلومتر آن در شهر جم مي باشد اما متاسفانه اين پروژه در بخش هاي وسيعي به صورت ناقص رها شده است و مخابرات نتوانسته نسبت به تعهدي كه با شهرداري جم داشته است پايبند بماند.

 

به صورت جدي از مديرعامل مخابرات استان مي خواهم كه نسبت به تعيين تكليف اين پروژه با شهرداري جم طبق قانون به نتيجه برسد و در اين شرايط كرونايي كه نياز مردم به تلفن و اينترنت پرسرعت بیشتر است، بيش از اين به نارضايتي در شهرستان دامن نزند.

 

در حال حاضر توقف در نصب "كافه هاي فيبرنوري" در شهر جم اصلي ترين عامل زمين ماندن اين پروژه است كه مخابرات باید نسبت به تعهدی كه با شهرداري داشته است طبق قانون عمل كند.

 

محدودیت پیاده رو جهت نصب کافه موجب نازیبایی منظر شهری و سدمعبر می شود ومخابرات می بایست به منظور تسریع در خدمات دهی مردم نسبت به تملک زمین و نصب کافه پروژه فیبر نوری اقدام نماید.

 

فرماندار جم همچنین با اشاره به ثبت نام تلفن ثابت نیز گفت: عده زیادی از مردم در سالهای گذشته به دنبال فراخوان مخابرات ثبت نام تلفن ثابت کردند که متاسفانه در این بخش نیز شاهد نارضایتی در واگذاری ها هستیم.

 

** کانال توسعه و جامعه جم

[کد خبر:AJ32956]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب