1076984_221.jpg

 

 

 

  به گزارش  آینه جم ، احمد قاسمى رئیس شبکه بهداشت و درمان جم  از ثبت دومین فوت کرونایی در شهرستان جم خبر داد و افزود: آقایی ۶۲ ساله ساکن شهر جم که بیمار دیالیزی بود، شب گذشته(۲۰ خردادماه ) بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و تشدید بیماری زمینه ای، فوت می کند.
 
رييس شبكه بهداشت و درمان جم خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم جهت تغسیل و تدفین وی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی زیر نظر کارشناسان بهداشت محیط شهرستان جم انجام گرفت.
 
قاسمی با اشاره به فوت شدن یک فرد ۶۵ ساله دیگر در تاريخ ١٨ خردادماه در شهرستان جم نيز گفت: كه اقدامات لازم جهت انتقال جسد وی، برای دفن در زادگاهش در یکی از استان های همجوار با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و نظارت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان جم انجام شد.
 
وى با بیان اینکه اين دو فرد فوت شده دارای بیماری زمينه اي بوده اند اظهار داشت: بیماری های زمینه ای ( دیابت، فشارخون، قلبی، کبدی و ...) اساسا با نقص سیستم ایمنی بدن در ارتباط هستند و به عبارتی تقریبا تمام این بیماران در عملکرد سیستم ایمنی بدن اختلال دارند و به همین دلیل بیشتر در معرض خطر قرار دارند.
 
دبیر ستاد مبارزه با کرونای جم با تاکید بر اینکه شهروندان برای خروج از منزل از ماسک استفاده کنند خاطر نشان کرد: برخی افراد با بی توجهی و سهل انگاری، اقدام به سفر و رفت‌وآمدهای غیرضروری به استان های آلوده و شهرهای پرخطر می‌کنند ویا توجهی به رعایت فاصله گذاری ندارند واین موضوع باعث میشود تمام تلاش‌ پرسنل حوزه بهداشت و درمان که شبانه‌روز در حال کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هستند را از بین برود.
 

IMG-20200610-WA0039.jpg

 
 
** روابط عمومی شبکه 
[کد خبر:AJ32854]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب