0001477971.jpg

آینه جم: هواداران جمی با شروع دوباره مسابقات به شدت نگران تیمی هستند که در روزهای پایانی لیگ قبل از تعطیلات روند نتیجه گیری خوبی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش "آینه جم"، پارس جنوبی جم که سومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، با مشکلات بزرگی از جهت تامین بودجه و مدیریت روبروست که باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

مشکلات مالی این باشگاه پرهوادار و محبوب در جم از فصل گذشته جدی شد و با توجه به عدم منابع لازم روند نزولی را در پیش گرفت. طلایی‌پوشان که در اولین فصل حضورشان در لیگ به عنوان یک سورپرایز بزرگ لیگ را با شگفتی دنبال کردند و در پایان نیز به رتبه پنجم دست یافته بودند و ستاره‌های آنها خواهان زیادی داشتند، اکنون با توجه به شدت گرفتن مشکلات مالی و عدم تامین منابع لازم در مسیر نگران کننده‌ای قرار دارند.

در فصل جاری نیز با تغییراتی که از حیث مدیریت در این تیم شکل گرفته، همچنان مشکلات حل نشده باشگاه باقی مانده و مراد مرادی نیز به عنوان سرپرست موقت این باشگاه با توجه به اینکه مجوز امضا ندارد، از حیث برطرف کردن موانع مالی نیز با دردسر مواجه است. عدم پرداختی مطالبات، تامین زمین تمرینی و طلبکارانی که در پی دریافت حکم از این باشگاه هستند، سرنوشت نامعلومی پیش پای آنها قرار داده است. با این حال ایرج خرم دل، مدیر جدید منطقه آزاد پارس نیز در تازه‌ترین اظهار نظر خود مدعی شده که از مرادی گزارش عملکرد و بیلان خواسته تا درباره سرنوشت این تیم تصمیم گیری شود.

اظهارنظری که با توجه به شروع دوباره مسابقات و شکایت‌های موجود علیه این باشگاه از مجموعه یزدان تا دیگر طلبکاران این باشگاه، در کنار عدم تعامل با ستاره برزیلی این باشگاه که حتی برای پرداخت هزینه جراحی رباط صلیبی او نیز عاجر مانده‌اند، انتظار هواداران را از مدیرعامل منطقه آزاد به سمتی خواهد برد تا پیش از اتفاق غیرقابل جبران به دنبال برطرف کردن مشکلات باشد.

پارس جم در روزهای پایانی پیش از شیوع کرونا و تعطیلی لیگ موفق شده بود با دستیابی به نتایج مناسب از منطقه سقوط فاصله بگیرد اما اکنون با وجود مشکلات مالی و عدم تامین زمین تمرینی مناسب و نگرانی بابت هزینه‌های جاری باشگاه، مشخص نیست آنها قادر خواهند بود این روند را ادامه دهند یا خیر.

ایرج خرمدل مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس درباره وضعیت باشگاه پارس جنوبی بیان کرد: «من از مراد مرادی که سرپرست باشگاه است خواسته‌ام یک بیلان کاری به ما ارائه بدهد تا بدانم وضع و اوضاع کنونی تیم چیست و پس از مشورت با مقامات، در این مورد تصمیم بگیرم.»


وی درباره اینکه گفته می‌شود مرادی حق امضا ندارد، گفت:‌«تا این گزارش نیاید هیچ تصمیمی نمی‌توانم بگیرم.»


خرمدل درباره مشکلات پارس جنوبی عنوان کرد:‌«من در جریان 5 میلیارد بلوکه شده باشگاه در اداره کل ورزش و جوانان استان نیستم، باید این گزارش بیاید تا موارد و مسائل مختلف شفاف شود و من از آنها مطلع شوم تا ان‌شاالله روی آن تصمیم بگیرم. اما به دوستان سلام برسانید و بگویید نگران موضوع خاصی نباشند.»

 

* ورزش3

[کد خبر:AJ32621]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب