1071982_150.jpg

 

 

آینه جم:    دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون 135 نفر از آنان بهبود یافته یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند. 

به گزارش آینه جم ؛ دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: 5 نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر افزوده شده‌اند که متأسفانه از این تعداد یک نفر فوت شده است و آمار فوتی‌های کرونا در استان بوشهر به 9 نفر رسید.
وی تصریح کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه 22 فروردین 157 نفر شامل 86 مرد و 71 زن است.
دکتر کشمیری بابیان اینکه تا امروز 4130  نفر با علائم حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند، گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (157 نفر) تاکنون 135 نفر از آنان بهبود یافته یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند و 13 نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.
وی تصریح کرد: از 5 بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، گناوه 1 مورد، کنگان 1 مورد، دیر 1 مورد و دشتستان 2 مورد بوده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کرد: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، دور همی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.
دکتر کشمیری بیان کرد: جان همه انسان‌ها باید برایمان مهم باشد، با تردد غیرضروری جان کسی را به خطر نیندازیم.
 
 

۲۰۲۰۰۴۱۰_۱۲۱۷۴۷.png

[کد خبر:AJ32224]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب