11532607_333.jpg

 

 

آینه جم:   کرونا درد بی درمانی است که این روزها جهان را درگیر کرده است و علم با همه پیشرفت خود در مقابل این ویروس سر تعظیم فرود آورد است و فوج فوج انسان را از بین می برد.
تنها  راهکار علم پزشکی قطع زنجیره این ویروس است و دیگر هیچ درمانی از خود سراغ ندارد .
در چهار شهرستان جنوبی است قصه متفاوت است مردم دیر، کنگان ، جم و عسلویه هر قدر که خود را قرنطینه کنند با ورود افراد غیر بومی و مسافران سرزمین های آلوده باید قربانی شوند. 
در خبرهای داشتیم که از روز شنبه کلیه پروازهای فرودگاه خلیج فارس به روال عادی برمی گردد. 
کافی است در هر پرواز فقط یک ناقل کرونا باشد که این آمار زیاد دور از ذهن نیست، این شخص حداقل در طول پرواز چندین نفر را مبتلا خواهد کرد .
در اولین فرصت این افراد  نا خواسته ویروس را در بین شرکت های مختلف توزیع خواهند شد.
در منطقه ای که امکانات بهداشتی در شرایط عادی جوابگویی نیازهای مردم نیست و گواه آن اعزام های متعدد  بیماران به مرکز استان و خارج از استان است  چگونه میخواهند به آین حجم بیمار سرویس بدهند ؟
کارکنانی که برای تولد فرزند خود  حاضر نیستند همسران آنها در مراکز درمانی منطقه  بستری شوند چگونه حاضر هستند در صورت مبتلا شدن به کرونا از جنوب استان بوشهر خدمات بگیرند؟
پس باید خود کارمندان نفت و گاز نیز این مهم درک کنند .
 وجود نفت و گاز در این منطقه بیشتر برای مردم بومی  ضرر بوده است حال اگر به لطف این صنعت مردم مردم دچار کرونا شوند که دیگر فاجعه است. 
 عقل سلیم حکم می کند سلامت مردم باید  مهمتر از رضایت سهامداران پتروشیمی ها باشد اما در عمل می بینم بخاطر اینکه وقفه ای در روند تولید ایجاد نشود حاضر هستند با جان آدم ها بازی کنند .
اعلام لیست کمک های منطقه ویژه با نقد های جدی مواجه شد که نمونه بارز آن مصاحبه  رئیس دانشگاه علوم پزشکی  استان بوشهر بود. 
باید فرمانداران چهار گانه جنوب است به شدت جلوی زیاده خواهی نفت و گاز بگیرند تا مانع از آلوده شدن منطقه شوند .
تا اعلام وضعیت سفید در کل کشور باید ورود و خروج نیروهای غیر  بومی مخصوصا از استان های آلوده متوقف باشد تا آرامش روانی ساکنان بومی دچار مشکل نشود..
*** بانیان آزادی
 
 

۲۰۲۰-۰۴-۰۸_۱۴.۲۳.۴۹.jpg

 
 
[کد خبر:AJ32216]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب