IMG_20200318_121417_421.jpg

 

آینه جم :  شهردار جم گفت: ضدعفونی معابر عمومی، خیابان های پرتردد، بازار و بوستان های شهر به صورت روزانه در حال انجام است.
به گزارش آینه جم به نقل از  روابط عمومي شهرداري جم، صدراله حيدري شهردار جم، درخصوص اقدامات شهرداري در خصوص پيشگيري از شيوع بيماري كرونا گفت: ضدعفوني روزانه و مستمر شهر در دستور كار شهرداري قرار دارد و اين كار تا پايان شكست كرونا به طور جدي ادامه خواهد داشت.
 
حيدري با ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری جم در مبارزه با کرونا، تصریح کرد: تمام اقدامات ضدعفونی و شتسشو که در سطح شهر از طرف شهرداری انجام می شود به صورت روتین و روزانه تکرار می شود. 
 
شهردار جم ادامه داد: ضدعفونی معابر عمومی و پرتردد شهر، ادارات ، بوستان های سطح شهر، پمپ بنزین ها و سرویس های بهداشتی  از جمله این اقدامات است. 
 
حيدري جمع آوری اغذیه فروشان سیار که به صورت غیربهداشتی در حال فعالیت هستند را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد و گفت: شستشو و ضدعفونی مبلمان شهری و وسایل بازی کودکان با وجود خاموش و نیمه خاموش بودن تمام پارک ها و بوستان ها و اماکن پرتردد، از جمله این اقدامات است.
 
وی ادامه داد: کلیه پرتابل ها، بیلبوردها و پایه های شهرداري  در سطح شهر به توصیه های بهداشتی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مزین شده اند و پوسترهای آموزشی، انیمیشن ها و موشن گرافی جهت آگاهی و افزایش اطلاعات عمومی شهروندان در حال انجام است.  
 
 
شهردار جم خاطر نشان ساخت: با توجه به شيوع بيماري كرونا و در راستاي حفظ سلامت شهروندان امسال امكان پذيرش مسافران و گردشگران نوروزي نداريم ولي شهرداري نسبت به زيباسازي شهر ، كاشت گلهاي فصلي، زنگ اميز جداول و خط كشي خيابان اقدام نموده است.
 
حيدري ادامه داد : اميداريم با همكاري مردم شاهد شكست بيماري كرونا باشيم
 

IMG_20200318_121407_895.jpg

 
 

IMG_20200318_121401_784.jpg

[کد خبر:AJ31985]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب