01458189.jpg

 

 

 

هافبک  برزیلی پارس جنوبی جم نسبت به عملکرد داور مسابقه معترض است.
به گزارش آینه جم ، مگنو باتیستا در پایان دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس درباره این مسابقه بیان کرد: ما در این مسابقه عالی بازی کردیم. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و ما توانستیم این تیم را متوقف کنیم اما متاسفانه آن گل ثانیه آخری کار را خراب کرد.
وی ادامه داد: همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد. زمان بازی تمام شده بود؛ داور باید سوت پایان بازی را می زد. 5 دقیقه وقت اضافه گرفته بود اما بازی را ادامه داد و گل پرسپولیس بعد از پایان وقت اضافه به ثمر رسید.
هافبک پارس جنوبی درباره اخراجش از زمین تاکید کرد: همه دیدند چه شد. من با توپ داشتم حرکت می کردم. اصلا حرکت بدون توپ نبود که اخراج شوم. آیا فوتبال اینطور است؟ من کاری نکردم که اخراج بشوم.
وی درباره صحنه پنالتی که داور گرفت و داور پشت دروازه آن را برگرداند افزود: توپ اصلا به دستم نخورد. توپ به گردنم برخورد کرد و اصلا پنالتی نبود.
باتیستا در پایان درباره احتمال جدایی بازیکنان از پارس جنوبی افزود: دیروز جلسه داشتیم و قرار است 3 روز قبل از بازی با پیکان پول بگیریم. امیدوارم همه چیز درست شود و پارس جنوبی در لیگ برتر بماند.

01446444.jpg

‌بازیکن باتجربه پارس جنوبی جم می گوید داور مسابقه با اشتباهاتش مانع از کسب امتیاز توسط تیمش شده است.
به گزارش " آینه جم "، شهرام گودرزی بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: متاسفانه بار دیگر از داوری ضربه خوردیم. ما خودمان به اندازه کافی مشکل داریم و داوران هم مشکلات مان را زیادتر می کنند. به راحتی 3 امتیاز را به پرسپولیس دادیم و باختیم.
وی ادامه داد: در صحنه ای که بازیکن ما اخراج شد، خطا به سود ما بود اما داور خطای مگنو را گرفت و ما را 10 نفره کرد. قبل از صحنه ای که گل خوردیم هم اوت به سود ما بود اما داور به پرسپولیسی ها داد و همان توپ وارد دروازه شد.
مدافع راست پارس جنوبی همچنین گفت: خیلی راحت حقمان را خوردند و داور برد را تقدیم پرسپولیس کرد.
گودرزی در پایان درباره گل زیبای ترابی افزود: مهدی بازیکن بزرگی است و در تیم ملی بازی می کند. او این فرصت ها را از دست نمی دهد. شما دیدید که از تک موقعیتش استفاده کرد و گل زد.

 

0001452432.jpg

کاپیتان پارس جنوبی ابراز امیدواری کرد مشکلات تیمش حل شود تا او و سایر بازیکنان در این تیم بمانند.
به گزارش " آینه جم "، محمد نوری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس درباره اینکه هروقت او تعویض می شود پارس جنوبی می بازد، عنوان کرد:  این دیگر خرافات است. ما بازی خوبی انجام دادیم اما در دقیقه آخر بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند و اخراج بازیکن ما هم ناحق بود. با این حال به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم.هواداران ما هم دیدند بازیکنان پارس جنوبی با شرف و آبرو بازی کردند.
وی درباره پنالتی که داور گرفت و نظرش را برگرداند، بیان کرد: آن صحنه پنالتی نبود و وقتی به داور اعتراض کردیم داور آن را برگرداند. آن پنالتی درست نبود. داوران باید دقت بیشتری داشته باشند. امتیازها در نیم‌فصل بسیار حیاتی می‌شود برخی تیم‌ها برای قهرمان می‌جنگند و یکسری در انتهای جدول هستند با اشتباهات داوری مشکلات آنها مضاعف می‌شود.
کاپیتان پارس جنوبی درباره مشکلات این تیم گفت: مسئولان قول حمایت از تیم را دادند و امیدواریم مشکلات حل شود و هرچه سریع‌تر پنجره نقل و انتقالات تیم باز شود. اگر این اتفاق می افتاد، فراز کمالوند هم در کنار تیم بود و حضور ایشان برای ما دلگرمی بود. امیدوارم باشگاه پارس جنوبی یک مربی در حد نام این تیم انتخاب کند.
نوری درباره احتمال جدایی اش افزود: امروز به خاطر مردم آمدم بازی کردم مشکلاتم حل نشده و از پارس هم طلب دارم. 56 درصدی از مطالباتم پرداخت نشده است. فرماندار و امام جمعه شهر جم و خانم الماسی قول حل مشکلات را تا روز دوشنبه داده‌اند. اگر مشکلات حل نشود از تیم جدا می‌شوم اما اگر مشکلات حل شود در نیم‌فصل دوم هم در خدمت تیم خواهم بود.

01446496.jpg

مدافع پارس جنوبی هم همانند دیگر بازیکنان این تیم شکست برابر پرسپولیس را به عملکرد داوری مرتبط دانست.
به گزارش " آینه جم "، فریبرز گرامی در پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی در جم، درباره این بازی صحبت‌هایش را اینچنین شروع کرد و گفت: در این بازی عبدالله‌زاده را نداشتیم و او محروم بود. هواداران ما گناه دارند. در این بازی مگنو هم اخراج شد و من به داوران خسته نباشید می‌گویم. اگر علیه داوری صحبت کنیم جریمه می‌کنند.
 بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی در ادامه اعتراض خود به عملکرد داور گفت: داور هم به نفع پرسپولیس اوت گرفت هم پنالتی. بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند من از هواداران هم در اینجا تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند.
وی درباره وقت اضافه گرفته شده در این بازی، عنوان کرد: در ابتدا تابلو وقت اضافه 4 دقیقه بود اما بعد 5 دقیقه را نشان دادند. کادرفنی هم به این موضوع اعتراض داشت.
گرامی همچنین درباره پرتاب اشیا به داخل زمین اینطور توضیح داد: نمی‌دانم چه بگویم. هرچه سنگ، بطری و پوست پرتقال بود به داخل زمین پرتاب شد.
[کد خبر:AJ30719]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب