00000000028060b.jpg

  آینه جم: مدارس 8 شهرستان استان بوشهر فردا تعطیل است

 

مجید اجرایی  رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: علاوه بر مدارس شهرستان‌های بوشهر، کنگان، دشتی، عسلویه و جم که پیش از این خبر تعطیلی مدارس آنها اعلام شده بود با تصمیمات گرفته شده مدارس شهرستان های دشتستان، گناوه و دیلم نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام شد.

خبر اولیه :

آینه جم: مدیرآموزش و پرورش کنگان گفت:  تمامی مدارس در کلیه مقاطع، بدلیل بارندگی در شهرستان کنگان(کنگان، بنک، سیراف) با تصمیم ستاد مدیریت بحران روز دوشنبه تعطیل هستند.

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: مدارس شهرستان بوشهر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل است.

عباس جمشیدی با اشاره به وضعیت بارش‌ها طی روزهای آینده اظهار داشت: دوشنبه و سه شنبه مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان بوشهر تعطیل است.

بر اساس اعلام استاندار بوشهر، طی هفته جاری شاهد بارندگی شدید و بی‌سابقه‌ای در استان خواهیم بود.

 مدارس شهرستان جم  و شهرستان دشتی و شهرستان عسلویه  نیز در روز دوشنبه توسط فرمانداران این سه  شهرستان  به دلیل بارش شدید تعطیل شد. 

 استاندار بوشهر:

براساس اعلام هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه بارشی از امروز و شدت این سامانه در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری این استان در شرایط اضطراری قرار دارد.

براین اساس همه مرخصی‌ها و ماموریت‌های مدیران استان بوشهر در هفته جاری لغو می‌شود.

همه شهرداران بویژه در مناطق آبگیر استان پای کار باشند و با توجه به اینکه احتمال وقوع بارش‌های شدید و تگرگ است کشاورزان اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

باهدف پیشگیری از وقوع هر حادثه‌ای تا پیش از ظهر امروز فرمانداران که شهرستان‌های آنها تحت تاثیر این سامانه قرار دارد، نسبت به تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی اقدام کنند.

 این خبر در حال به روز رسانی

با توجه به احتمال تعطیلی مدارس در دیگر شهرستان های استان ، خبر در حال به روزرسانی است.

 این خبر در حال به روز رسانی

[کد خبر:AJ30622]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب