13980808000639_Test_PhotoN.jpg

 

 

به گزارش آینه جم  روز گذشته بود که انتشار نامه‌ای در فضای مجازی در سراسر استان بوشهر خبر ساز شد.

در این نامه که از سوی حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نوشته شده بود، عنوان گردیده که همه نمایندگان استان در مجلس به همراه عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر نظر مساعدی را جهت معرفی محمد نجفی رئیس حال حاضر هیئت فوتبال استان بوشهر به عنوان گزینه نهایی مدیر کل ورزش و جوانان استان دارند.

در این نامه همچنین عنوان شده که با توجه به موافقت سلطانی فر و همچنین معاونت امور مجلس بر معرفی محمد نجفی، از وزیر ورزش و جوانان تقاضا شده که دستور انجام تشریفات این انتصاب و اقدام لازم را صورت گیرد.

ابهام در نامه نماینده بوشهر به وزیر ورزش

هر چند که تاریخ این نامه به اواخر شهریور ماه امسال بر می‌گردد اما انتشار آن در روز گذشته بازتاب‌های زیادی را در فضای مجازی همچون شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری به همراه داشته و واکنش‌هایی را در پی داشته است، به گونه‌ای که واکنش همین نمایندگان مجلسی که امضای آنها زیر این نامه دیده می‌شود باعث ایجاد شائبه‌هایی در این نامه شد و همین مساله باعث شد تا سؤالات و ابهاماتی نیز در اذهان عمومی مطرح شود.

اذعان نماینده دشتستان به اطلاعات نادرست خدری

در همین رابطه دفتر روابط عمومی محمدباقر سعادت نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص نامه منتشر شده در فضای مجازی مبنی معرفی محمد نجفی به جای بهروزیان فر مدیر کل فعلی وروزش و جوانان استان بوشهر اعلام داشت: به ایشان (سعادت) عنوان شده بود آقای بهروزیان فر بازنشسته شده و باید نیرویی ورزشی و با سابقه بجای ایشان معرفی شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: آقای سعادت تا پیش از امضای نامه مورد نظر اطلاعی در خصوص بازنشستگی آقای بهروزیان فر نداشته و مانند همکاران دیگر امضا کرده‌اند. بعد از امضای نامه شخصاً با وزیر محترم صحبت کرده و ایشان عنوان داشتند آقای بهروزیان فر بازنشسته نیستند و اگر هم بازنشسته بودند قطعاً نیرویی جایگزین خواهد شد که از بدنه ورزش و جوانان باشد.

روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف دشتستان اعلام داشت: آقای محمدباقر سعادت، نماینده مردم دشتستان در جریان صحت محتوای نامه نبوده و با مدیریت آقای بهروزیان فر تا زمان بازنشستگی ایشان، همراهی کرده و مشکلی ندارند.

شهریاری: خدری اطلاعات غلط به من داد

همچنین سید کمال‌الدین شهریاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص امضای نامه‌ای توسط وی مبنی بر تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، اظهار داشت: در دیداری که در روزهای گذشته با حجت‌الاسلام خدری نماینده مردم بوشهر داشتم، وی به بنده اعلام کرده بود که مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان در آستانه بازنشستگی است و باید جایگزینی برای وی معرفی کنیم و از همین رو محمد نحفی، رئیس فعلی هیات فوتبال بوشهر را معرفی کردند.

نماینده مردم تنگستان و دشتی با اشاره به اینکه اطلاعات غلط به وی داده شده، افزود: با توجه به صحبت‌های آقای خدری، نامه‌ای را که در همین خصوص تنظیم‌شده را امضاء کردم، اما بعد از این موضوع، متوجه شدم که احمد بهروزیان فر مدیرکل فعلی هنوز چهار سال دیگر با بازنشستگی فاصله‌ دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، بنده مخالف تغییر احمد بهروزیان فر هستم و از مدیر کل فعلی اداره ورزش و جوانان استان بوشهر حمایت می‌کنم.

00000000000000000000000000000777776554.jpg

الماسی محتوای نامه نماینده بوشهر را تکذیب کرد

سکینه الماسی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تکذیب ادعای خدری در نامه ارسالی به وزیر ورزش و جوانان مبنی بر موافقتش با انتصاب نجفی تاکید کرد: هیچگونه صحبتی آقای خدری در این زمینه با بنده نداشتند و متن منتشر شده در نامه درباره موافقت اینجانب را تکذیب می‌کنم.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای بهروزیان مشغول به فعالیت هستند و هنوز بازنشست نشدند و در صورت بازنشستگی قطعا بنده از گزینه‌ای حمایت خواهم کرد که در جنوب استان مشغول به فعالیت باشد و در این خصوص گزینه‌هایی را داریم که در حال فعالیت هستند.

استاندار بوشهر: امضا نکردم

 عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد که هیچ امضایی مبنی بر موافقت با انجام این انتصاب نکرده است. 

بهروزیان فر: 4 سال تا بازنشستگی دارم

احمد بهروزیان فر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر درباره این نامه اظهار داشت: در خصوص بازنشستگی اینجانب اطلاعات نادرستی از سوی نماینده بوشهر به دیگر نمایندگان استان در مجلس داده شده بود و بدین جهت آنها هم این نامه را امضا کرده بودند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه در صحبتی که با نمایندگان امضا کننده نامه داشتم، نسبت به ارائه اطلاعاتی نادرست به آنها اذعان داشتند.  

وی بیان داشت: بنده تا کنون 31 سال سابقه کار دارم و با توجه به مدرکی که دارم می‌توانم تا 35 سال فعالیت داشته باشم و چهار سال دیگر این فرصت را دارم.

بهروزیان فر با بیان اینکه دستگاه ورزش و جوانان استان یکی از ادارت موفق استان بوشهر است گفت: دو سال پیاپی این دستگاه به عنوان دستگاه برتر استان شناخته شد و در کشور هم جزو سه دستگاه برتر استانی در حوزه ورزش و جوانان هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر از سفر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر در روزهای آینده برای افتتاح هفت طرح خبر داد و گفت: افتتاح سالن باستانی مرکز استان یکی از مهمترین پروژه‌هایی است که در این سفر به بهره برداری خواهد رسید.

خدری با انتصاب نجفی چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

به گزارش فارس، خدری در حالی در نامه خود از موافقت سکینه الماسی نماینده جنوب استان برای معرفی نجفی و انجام این انتصاب خبر داد که الماسی در گفت وگو با خبرنگار فارس این مساله را تکذیب کرد.

حال با توجه به اظهار نظرهای صورت گرفته از سوی نمایندگان امضاء کننده این نامه، این سؤال پیش می‌آید که چرا خدری نماینده بوشهر اطلاعاتی نادرست را به دیگر نمایندگان مجلس مبنی بر بازنشستگی بهروزیان فر داده است؟ آیا نماینده بوشهر استعلامی درخصوص سابقه کاری بهروزیان فر گرفته است؟ نماینده بوشهر بر چه مبنایی نام سکینه الماسی را به عنوان موافق این انتصاب در نامه خود ذکر کرده است، حال آنکه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما موافقت خود را با این انتصاب تکذیب کرده است. 

آیا جریان‌های سیاسی و اهرم‌های فشار پشت پرده این انتصاب قرار دارند؟ نماینده بوشهر با انتصاب نجفی در ورزش و جوانان چه اهدافی را دنبال می‌کند؟ 

به گزارش آینه جم ، این اتفاقات در حالی صورت می‌گیرد که این روزها از خدری به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم یاد می‌شود و احتمال حضور وی در این انتخابات جدی است.

[کد خبر:AJ29938]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب