00000000000000000000000000000000000000001650264335images.jpg

 

 

آینه جم:  جدیدترین خبرها و شنیده های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی 
 
محمد پاکدل نفر دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه دشتی و تنگستان عنوان کرد: به خاطر حمایت های پورفاطمی در دوره قبل از بنده مدیونش هستم و در صورت ورود به انتخابات و تائید صلاحیت از وی حمایت نموده و گرنه از یک کاندیدای تنگستانی حمایت خواهم کرد.
 
 
نورالله آذرخش خو مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر گفت: احزاب وتشکل هایی که معیارهای مقام معظم رهبری را درحمایت از نامزدهای انتخاباتی رعایت کنند همراه ما خواهند بود و با آنها تعامل خواهیم کرد و این در بیانیه ها وخط مشی آنها مشخص خواهد شد.
 
 
 
حضور فعال کارگر برای انتخابات مجلس 
شنیده می شود محمد کارگر عضو جمی  هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و رئیس سابق اداره ارشاد جم رایزنی های گسترده ای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی  داشته است. 
 
 
انتشار حکم مهدی یوسفی مدیر عامل وقت منطقه ویژه و کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس در دشتستان برای محمد باقر سعادت!
به تازگی سندی منتشر شده که نشان می‌دهد محمدباقر سعادت(نماینده دشتستان در مجلس) مشاور مدیرعامل منطقه ویژه پارس‌جنوبی بوده است. شنیده شده انتشار این جکم در چند ماه مانده به انتخابات مجلس، در راستای تخریب نماینده فعلی دشتستان صورت گرفته است.
 
 
ضیاء کرمی کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کنگان, دیر, جم و عسلویه طی پیامی نسبت به حواشی ایجادشده در خصوص دیدگاه سیاسی خود واکنش نشان داد و گفت:با تفکر و اندیشه اصلاح طلبی پا به عرصه انتخابات خواهم گذاشت.
 
 
خبر آنلاین مدعی شد:   خریدوفروش آراء در شب انتخابات؛ «هر رأی ۲۰۰ هزار تومان» /میلیاردرهایی که نماینده‌به‌مجلس می‌فرستند
حرف و حدیث پیرامون هزینه های انتخاباتی کاندیداها با نزدیک شدن به هر انتخابات داغ می شود، از شائبه دلال‌بازی و خریدوفروش رای در شب انتخابات گرفته تا زدوبندهای پشت پرده با اسپانسرهای میلیاردی. 
اما مگر میزان دریافتی یک نماینده مجلس چقدر است که برخی از کاندیداها تا میلیاردها تومان برای فتح کرسی‌های پارلمان هزینه می‌کنند؟ 
سوالی که چشم را به سمت حامیان مالی می چرخاند که با پرداخت هزینه های میلیاردی، خرید و فروش آرا و زدوبندهای پشت پرده به دنبال گرفتن امتیاز مالی کلان تر از کاندیداهایی هستند که به عنوان نماینده به پارلمان می فرستند تا گوش به فرمان آنها باشند.
 
 
‏تحرکات گسترده کاندیداهای احتمالی مجلس 
علاوه بر نماینده های فعلی که هر کدام شانس قابل توجهی برای راهیابی دوباره به مجلس آینده دارند، اما چهره های جدید نیز این روزها، دامنه تحرکات و فعالیت‌های عمومی خود را گسترش داده و هر کدام بدنبال جذب آرای مردم در حوزه انتخابیه هستند.
این روزها بیشتر جلسات کاندیدهای احتمالی خانگی می باشد ؛ البته تنور انتخابات هنوز گرم نشده اما کمتر مراسم عمومی در شهرهای مختلف استان را می‌توان دید که تعدادی از کاندیداها در آن حضور نداشته باشند!
 
 
برخی دلال‌ها رأی معتادها را در انتخابات می‌خرند/ هر رأی ۲۰۰ هزار تومان
 مصطفی رضا حسینی قطب آبادی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی گفته :متاسفانه دیده می‌شود که آراء جامعه معتادان که جمعیت آماری کمی هم نیستند به خصوص برای حوزه انتخابیه‌ای که با ۵۰ تا ۱۰۰ رای سرنوشت آن تعیین می‌شود به دلیل نیاز مالی این طیف خریداری می‌شود
 
 
 
** چغادک نیوز-  آوای بوشهر - خبر آنلاین 
 
 
 
[کد خبر:AJ28781]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # سلام 1398-04-11 08:38
راي ما فقط رضوي
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # محمد 1398-05-02 01:46
قطعا رضوی می تواند پیروز انتخابات جنوب استان باشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب