deeeee.jpg

«آینه جم»؛ در آیینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فرماندار جم و تنی چند از مسئولین دیگر شهرستان جم یک بانوی فرهنگی بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم معرفی شد.

به گزارش «آینه جم»؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این آیین بیان داشت: هنر روح هر جامعه است لذا برنامه ریزی های مدون در حوزه های فرهنگی و هنری می تواند بسیار کار گشا باشد.

حمیده ماحوزی افزود: استان بوشهر از لحاظ زیر ساخت های فرهنگی یکی از شاخص ترین استان های کشور می باشد و برای تحقق این مهم جز با همراهی و همکاری فرمانداران و هنرمندان میسر نبود.

وی ادامه داد: رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با شناخت به مسائل فرهنگ و هنر باید برنامه ها را برای استفاده بهتر از سرمایه های فرهنگی و هنری این منطقه برنامه ریزی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه ضمن تشکر از زحمات و تلاش های محمد کارگر رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم یادآور شد: وی یکی از چهره های علمی و موفق استان بوشهر است که کارنامه درخشانی را در دوران مدیریت خود در حوزه فرهنگ و هنر بجا گذاشته است.

فرماندار جم نیز گفت: پیشینه فرهنگی و تاریخی شهرستان جم دارای سابقه ای کهن می باشد و فعالیت های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم در سالیان اخیر قابل قبول می باشد.

محمد حسینی با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد متولی اصلی فرهنگ و هنر در جامعه است، اظهار داشت: امیدوارم سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری این شهرستان تمام تلاش خود را برای این مهم انجام دهد.

در این آیین حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حکمی گل افروز حامدیان را بعنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان معرفی و از زحمات ٢ ساله محمد کارگر رئیس سابق این اداره تقدیر نمود.

[کد خبر:AJ26224]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب