به گزارش "آینه جم " به نقل از وب‌سایت نود، روزهای خوب پارس جنوبی جم همراه با مهدی تارتار  همچنان ادامه دارد. جمی‌ها که سال گذشته همراه با تارتار برای اولین بار به لیگ برتر صعود کرده بودند، موفق شدند در اولین فصل حضورشان در لیگ برتر بهترین نتیجه‌ای را که یک تیم تازه لیگ برتری شده در فصل اول حضورش در رقابت‌ها بدست آورده را کسب کنند و به مقام پنجم رقابت‌ها رسیدند.

0128w5706.jpg

 

 

نصف شکست‌های استقلال در تقابل "با تارتار"

با آمدن "وینفرد شفر" آلمانی به استقلال تهران این تیم توانست نتایجی خوبی را با او کسب کند. استقلال با "شفر" قهرمان جام حذفی شد، در لیگ به مقام سوم رسید و به مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرد. در ۴ باخت آخر استقلال تهران در لیگ برتر ۲ باخت آن‌ها مقابل شاگردان "مهدی تارتار" در تیم پارس جنوبی جم بوده. آن‌ها در هفته‌ی ششم فصل گذشته با "علیرضا منصوریان"، ۲ بر صفر مقابل پارس جنوبی جم در این شهر تن به شکست دادند بعد از آن‌ هم با "شفر" یک بر صفر در دربی و ۲ بر یک مقابل ذوب‌آهن امیر قلعه‌نویی تن به شکست دادند. پیروزی پنجشنبه شب پارس جنوبی جم مقابل استقلال سومین باخت "وینفرد شفر" آلمانی با این تیم در لیگ برتر بود. شفر علاوه بر این ۳ باخت، یک باخت هم مقابل ذوب‌آهن در لیگ قهرمان آسیا داشت. 

آغاز روزهای خوب

تا قبل از فصل گذشته "مهدی تارتار" هفت بار به عنوان سرمربی مقابل استقلال تهران در لیگ برتر قرار گرفته بود که در این تقابل‌ها ۶ بار به استقلال باخته بود و فقط یک تساوی بدست آورده بود. "تارتار" از فصل گذشته که هدایت پارسی‌ها را بر عهده گرفته است، ۳ بار مقابل استقلال تهران در لیگ برتر قرار گرفته که در این ۳ بازی، ۲ برد مقابل استقلالی‌ها داشته و توانسته رکورد تقابل‌های تیم‌هایش مقابل استقلال را بهتر کند و روزهای خوب این مربی در تقابل‌های با استقلال با حضور در تیم پارس جنوبی جم آغاز شده است.

ررکوردهای-تارتار-در-پارس-جنوبی-جم-ازخوششانسی-در-گل-زدن-تا-ثبت-نصف-باختهای-استقلال

بدون شکست، بدون گل خورده

پارس جنوبی جم از لیگ گذشته تا الان در بازی‌های خانگی خود رکوردهای خوبی داشته است. آن‌ها در ۹ بازی آخر خود در جم، مقابل حریفان نباخته‌اند. آخرین باخت پارس جنوبی جم در بازی‌های خانگی به هفته‌ی شانزدهم فصل گذشته لیگ برتر برمی‌گردد که شاگردان "مهدی تارتار" مقابل گسترش فولاد تبریز تن به شکست ۲ بر صفر دادند.

پارسی‌ها علاوه بر شکست ناپذیری در شهر خودشان، از هفته‌ی بیست و پنجم فصل گذشته و در ۵ بازی‌ای که در جم مقابل حریفان خود در لیگ برتر قرار گرفته‌اند، موفق شدند دروازه‌ی خود را بسته نگه دارند. در سال ۱۳۹۷ هنوز تیمی موفق نشده در جم به پارس جنوبی جم گل بزند.

خوش‌شانسی

پارسی‌ها دومین برد خود مقابل استقلال را در حالی بدست آوردند که تک گل این بازی را "آرمین سهرابیان" مدافع استقلال تهران به اشتباه وارد دروازه‌ی خودشان کرد. در ۳۴ بازی‌ای که پارس جنوبی جم با هدایت "مهدی تارتار" در لیگ برتر بازی کرده است، این برای سومین بار بود که یک تیم مقابل پارس گل به خودی می‌زد. زدن ۳ گل به خودی در ۳۴ بازی در بازی‌ مقابل پارس، نشان از خوش‌شانسی تیم "مهدی تارتار" دارد. علاوه بر بازی این هفته مقابل استقلال، در هفته‌ی هشتم و نهم فصل گذشته هم پارسی‌ها در حالی با پدیده و تراکتورسازی تبریز به تساوی یک بر یک رسیدند که در هر دو بازی گل پارس با گل به خودی تیم حریف به ثمر رسید. در بازی مقابل پدیده "مرتضی منصوری" به اشتباه دروازه‌ی خودشان را باز کرد و در بازی با تراکتورسازی تبریز هم "عارف آغاسی" به اشتباه دروازه‌ی این تیم تبریزی را باز کرد.

[کد خبر:AJ25583]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب