2788609.jpg

آینه جم: استاندار بوشهر با اشاره به استفاده از توان بانوان در زمینه‌های مختلف، گفت: سهم بانوان در عرصه مدیریتی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش آینه جم: عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست با بانوان مدیر استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های بانوان به عنوان یکی از اولویت‌های دولت بوده است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر نیز نگاه ویژه‌ای به بانوان صورت گرفته است، ادامه داد: بانوان دارای توانمندی بالایی هستند که تلاش می‌شود از این توانمندی و قابلیت‌ها به خوبی استفاده شود.

استاندار بوشهر به عملکرد قابل قبول بانوان در مسئولیت‌های مختلف اشاره کرد و افزود: رویکرد دولت استفاده از ظرفیت مدیریتی بانوان است و در همین راستا ۳۱ انتصاب در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید فارغ از نگاه جنسیتی به توانمندی بانوان نگاه شود، تصریح کرد: بانوان شایسته متعددی وجود دارد که در هر مجموعه می‌توانند زمینه توسعه و پیشرفت  را به خوبی فراهم سازند.

گراوند با بیان اینکه تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات و دغدغه‌های بانوان در سطح استان بوشهر داریم، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های ممکن برای حل مشکلات و دغدغه‌های بانوان استفاده شود.

وی خواستار تلاش بانوان برای تسهیل‌گری و تسلط بر قوانین و مقررات به نفع مردم و برای گره‌گشایی از مشکلات مردم شد و اضافه کرد:‌ بانوان مدیر باید تلاش ویژه‌ای در راستای رفع مشکلات مردم و دغدغه‌های جامعه داشته باشند.

استاندار بوشهر خودباوری و پشتکار را پیش‌نیاز دستیابی به موفقیت دانست و بیان کرد: موفقیت جامعه بانوان درحوزه مدیریتی به عملکرد مدیران زن بستگی دارد.

وی با تاکید بر لزوم بکارگیری زنان شایسته در جایگاه متناسب با دانش و توانمندی آنها تصریح کرد: ترویج الگوی صحیح مصرف می‌تواند یکی از رویکرهای مهم بانوان مدیر باشد.

انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی استان بوشهر دو برابر شد

انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی استان بوشهر دو برابر شد

در نشست استاندار بوشهر با بانوان مدیر استان اظهار داشت: دولت اعتماد ویژه‌ای به بانوان کرده است و شاهد استفاده از بانوان در مسئولیت‌های مدیریتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه انتصاب‌های متعدد بانوان در پست‌های مدیریتی تاکنون بی‌نظیر بوده است، خاطرنشان کرد: با اعتمادی که به بانوان صورت گرفته زمینه برای ابراز شایستگی بانوان استان بوشهر فراهم است.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به انتصاب ۲۸ بانو در پست‌های مدیریتی استان بوشهر در دولت یازدهم، بیان کرد: در ۱۰ ماه اخیر نیز ۳۱ انتصاب مدیریتی برای بانوان در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی به دو برابر شدن انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: بانک‌ها و دانشگاه‌های استان دارای بیشترین تعداد انتصاب بانوان در استان بوده‌اند.

آذرشب از تلاش برای ایجاد شرایط مسیر ارتقا و افزایش تصدی پست‌های مدیریتی و افزایش بهره‌وری برای بانوان استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: باید با تبادل تجربه و بیان مسائل و مشکلات زمینه برای افزایش بهره‌وری از توان بانوان فراهم شود.

وی با تقدیر از نگاه مثبت استاندار بوشهر به بانوان، افزود: بیشترین انتصاب بانوان مدیر در سطح شهرستان‌ها در دولت یازدهم و دوازدهم اتفاق افتاده است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

[کد خبر:AJ25449]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب